ALT998 Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem ALT na holenderskim gazie. Oczywiście pomijając problem z połykaniem oleju ok. 5l na 15tyś. mam jeszcze inną dolegliwość. A minowicie na zimnym silniku silnik pracuje bardzo nierówno. Trzęsie całym samochodem zarówno na benzynie jaki na gazie. Instalacja gazowa w porządku po przeglądzie zaworki trzymają generalnie spoko. Nierówna praca w miarę nagrzewania się silnika jest coraz mniej odczuwalna ale wyczuwalna na wolnych obrotach. Jak jest zimny po ruszeniu tak jak by nie miał siły a na wolnych miga chek i albo zostanie albo gaśnie. Po wrzuceniu na vag-a wyskoczyły następujące błędy: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 004 - No Signal/Communication Generalnie doczytałem że jest to spalanie stukowe na 3 cylindrze. Sprawdzałem cewki i wszystkie są ok. świece nowe NGK zalecane przez producenta do tego silnika. Myślałem że jest to wina podciśnienia ale sprawdziłem wszystkie przewody i wyglądają ok. Może ktoś ma jakiś pomysł bo generalnie jak mam rozłupać silnik to będę jeździł aż stanie bo jeździ w miarę normalnie tylko czasem mnie to denerwuje a nie mam kasy na remont. Przewiduję, iż błąd sondy jest skutkiem dwóch poprzednich.
Gość cwiara Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 A trzesie od poczatku jak kupiles auto? Rozrzad byl sprawdzany? Moze zle zlozony? Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Wandej Opublikowano 1 Października 2012 Opublikowano 1 Października 2012 Jeden błąd masz padającej cewki:whistling: ja bym od tego zaczął
ALT998 Opublikowano 1 Października 2012 Autor Opublikowano 1 Października 2012 Co do rozrządu to był niedawno wymieniony a objawy nierównej pracy były od początku jak go kupiłem tylko z czasem sie nasilają. Co do cewek to kombinowałem z zamianą ale zawsze wyrzucało 3 cylinder.
Gość cwiara Opublikowano 1 Października 2012 Opublikowano 1 Października 2012 Sprawdz cisnienie na cylindrach. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Wandej Opublikowano 1 Października 2012 Opublikowano 1 Października 2012 Co do rozrządu to był niedawno wymieniony a objawy nierównej pracy były od początku jak go kupiłem tylko z czasem sie nasilają. Co do cewek to kombinowałem z zamianą ale zawsze wyrzucało 3 cylinder. Czyli problem może być gdzieś w przewodach:whistling: A po za tym sprawdź najlepiej logowaniem dynamicznym przepływkę i czy nie masz gdzieś dziurawej odmy tam przy rurze dolotowej:wink:
ALT998 Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Opublikowano 30 Listopada 2012 właśnie chyba sprawdzę to ciśnienie bo jak nie trzyma kompresji na 3 garze to będzie już trochę wiadomo a w zasadzie wszystko:) ---------- Post dopisany at 00:17 ---------- Poprzedni post napisany at 10:57 ---------- No i jest. Znalazłem takich magików co znaleźli problem. Pęknięty zawór na trzecim cylindrze. Nie trzymał kompresji miał 8. Kamerą wziernikową znaleźli widziałem widać jak na dłoni. Teraz kasę szykować i robić rakietę
Gość cwiara Opublikowano 1 Grudnia 2012 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Czyli trafilem. Wszystko na to wskazywalo. Sent from my iPhone using Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się