mcgawroni Opublikowano 9 Października 2012 Autor Opublikowano 9 Października 2012 Czarny. Logi dynamiczne ze sprawnym przepływomierzem, wrzuciłem w sobotę. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
trepek Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 Masz zatkanego EGRa? Przydałoby się go zatkać.
Lishoo Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 Na logach gdzie przepływka mierzy widać że turbo przeładowuje, sprawdź sprawność zaworku n75, być może kierownice do czyszczenia będą i jak kolega wyżej pisze przydało by się sprawdzić czy egr w ogóle jest sprawne.
mcgawroni Opublikowano 10 Października 2012 Autor Opublikowano 10 Października 2012 EGR otwarty - czy działa, nie wiem. Pyka sobie pod maską, bo słychać. Czym go zatkać? N75 to nie to samo co EGR? Będę w stanie sam wyczyścić, czy raczej się za to nie zabierać?
trepek Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Czym go zatkać? 5 Zaślepka EGR TDI VW AUDI SEAT SKODA gr.1.5mm (2697471311) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. N75 to nie to samo co EGR? Nie. EGR to zawór recyrkulacji a N75 steruje turbiną. Będę w stanie sam wyczyścić, czy raczej się za to nie zabierać? Odkręcasz dwie śrubki, wkładasz podkładkę, zakręcasz. Robótka szybka niż wypicie piwa:wink:
mcgawroni Opublikowano 11 Października 2012 Autor Opublikowano 11 Października 2012 Sztangielka śmiga jak zła pozostaje zatkać EGR
swiezak84 Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 5 lat temu wymieniałem przepływke na Boscha za 300zł i do tej pory działa bez problemu - warunek jest taki że trzeba używać filtrów powietrza dobrej jakości (czytaj nie filtron, maxgear i inny szajs)
mcgawroni Opublikowano 15 Października 2012 Autor Opublikowano 15 Października 2012 Filtron jest kiepski? To co mam kupować? ---------- Post dopisany 15-10-2012 at 12:22 ---------- Poprzedni post napisany 12-10-2012 at 12:21 ---------- Jestem bliski zakupu zaślepki EGR, tylko ile prawdy jest w tym, co piszą: "W silnikach koncernu VAG nie zaleca się zaślepiania tylko przy kolektorze wydechowym. Może to spowodować wypełnienie się rury łączącej kolektor wydechowy z zaworem EGR zawiesiną wody i oleju (EGR nadal będzie pracował i powodował podczas otwarcia przedostawania się cząsteczek oleju z odmy). Należy wtedy zastosować dodatkowo zaślepkę o grubości 1.5 mm" Mam kupić dwie zaślepki czy tylko jedną?
trepek Opublikowano 15 Października 2012 Opublikowano 15 Października 2012 Możesz pokusić się o dwie zaślepki, koszt ich jest praktycznie żaden.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się