tomiqu 4 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Pytanie jak w temacie, czy wystarczy wymienić samo łożysko czy lepiej całą piastę z już wprasowanym łożyskiem? Cała piasta jest trochę droższa ale może na dłuższą metę to będzie lepsze rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel_prusa 2 Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Wystarczy samo łożysko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutas 3 Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Na początek może określ czy chodzi o przednią czy o tylną oś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiqu 4 Opublikowano 12 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Chodzi o przednią oś. Przy jeździe na wprost od pewnej prędkości i skręcaniu w lewo słychać wyraźnie huczące łożysko, obstawiam więc , że pada prawe łożysko ( od pasażera) ---------- Post dopisany 12-10-2012 at 14:59 ---------- Poprzedni post napisany 03-10-2012 at 10:38 ---------- Okazało się , że padło lewe tylne łożysko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcodigital_pl 0 Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Ja wymieniłbym też piaste,chyba generalnie jak planujesz wymianę łożyska to wymagane jest sprawdzenie piasty,ale daj obydwa nowe elementy. Tak będzie bezpieczniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się