Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów - benzyna- po programie


Artur82

Rekomendowane odpowiedzi

jak bedziesz robił logi po wyłacz logowanie chile po zdieciu nogi z gazu

Nie jest to łatwe jadąc 140km/h i klikając prawą reką na klawiaturze laptopa.

Dziś zamontowałem zawór N75 który już drugi raz rozbierany wyczyszczony i zmieniłem sprężynkę na słabszą, aby zawór przy niższym napięciu zadziałał - pomogło

Najpierw zrobiłem log bez zaworu - przewód od turbiny do N75 - wolny wylot

ciśnienie otrzymane wyższe niż zadane, czyli ten przewód nie pomniejsza ciśnienia

31,02,115

Założony zawór N75

115,02,118

31,06,115

20,115,118

Trochę przeładowuje przy 3500obr/min, na pewno to wina N75, podłaczając ciśnienie 1bar (sprężarka) do wejscia N75 trochę przepuszcza przy zamkniętym

Przejechałem 150km i auto lepiej przyśpiesza i brak błedu 16683

Zapłony trochę cofa (świece nowe) ale logi robione na PB, na LPG jest lepiej, może pompa paliwa lub wtryski, ale ja jeżdżę na gazie

Powyżej 5000obr/min turbina już nie daje rady napompować tyle ile zadane, pewnie wina programu

Damian oceń logi

Może turbina szybciej by wstawała jakby wyciąć katalizator, ale na razie z tym poczekam

Auto trzeba by sprawdzić na hamowni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapłony cofa mocno . program jest za ostry i turbo nie jest wstanie napompowac wartosci zadanej .nalepiej i najtaniej bedzie jak wgrasz seryjny wsad i doprowadzisz auto do seri bo z tym raczej nie dojdzesz do ładu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na gazie jest lepiej chodzi o zapłony

log wczesniejszy

32,118,20

Nie jeżdżę powyżej 5000 obr

Myślę że tak zostawiając nic się nie stanie, ten samochód juz nie nowy a kilka koni wiecej sie przyda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co powiuecie o tych logach po programie:

Grupy: 118,031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 002,031,002,031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 118,120,118,120 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 115,020,115,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co powiuecie o tych logach po programie:

Grupy: 118,031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 002,031,002,031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 118,120,118,120 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 115,020,115,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Cofanie zapłonów od samego dołu :whistling: ... coś jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co powiuecie o tych logach po programie:

Grupy: 118,031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 002,031,002,031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 118,120,118,120 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 115,020,115,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Cofanie zapłonów od samego dołu :whistling: ... coś jest nie tak.

a co można przypuszczać...bo jesli bez progrmu było ok albo tylko lekkie cofanie...to co program do bani?? bo wrazenie jest jakby ciągnął lepiej :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słąba jakość paliwa albo logi robione na lpg:whistling: albo wystrojone na :PB98:

Cewki i świece nowe??? świece NGK PFR6Q?... czy jakiś szit pod lpg???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz problem z paliwem za długie czasy wtrysków i dlatego cofa zapłony .sa 2 mozliwosci albo pompa paliwa nie daje rady i nie trzyma cisnnienia albo program kaszana . najlepiej jak bys zmierzył cisnienie paliwa pod obciarzeniem . a i jak na takie wartosci doładowanie przepływka mierzy za mało .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz problem z paliwem za długie czasy wtrysków i dlatego cofa zapłony .sa 2 mozliwosci albo pompa paliwa nie daje rady i nie trzyma cisnnienia albo program kaszana . najlepiej jak bys zmierzył cisnienie paliwa pod obciarzeniem . a i jak na takie wartosci doładowanie przepływka mierzy za mało .

Takie czasy na seryjnych wtryskach po wirusie to norma :naughty: Mi kiedyś pisałeś to samo i po sprawdzeniu ciśnienia na postoju jak i przy bucie w podłodze na 4 biegu okazało się że pompa trzyma jak nowa :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...