Gość Mario Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Czesc AUDImaniaki kupilen 2 tygodnie temu A4 1.9TDI 1996r nigdy wczesniej nie jezdzilem taka niunia pali ladnie z pierwszego obroty silnika sa rowniutkie pszyspieszenie tez ma fajne tylko niepokoji mnie jedno ze obroty silnika przy rozpedzaniu rosna do miedzy3.5 a 4 tys czy to normalne ze na jeszcze dobrze nie rozgrzanym silniku ktury ma dopiero 60 stopni tak sie bedzie zachowywal czy przy 90 stopni ma ta pelna moc a moze jest cos nie tak znacie jakies ciekawe strony na ten temat pozdrawiam hej. zle zacząles kolego najpierw zapraszam do NEWBIE bo posty beda usuwane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MorgothDBMA Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Nie bardzo rozumiem że rosną do 3500-4000 "przy rozpędzaniu" ..... hmmm Przy rospędzaniu rosną do tylu, do ilu przyciśniesz... Czy chodzi Ci o to że same na chwilę do tylu "podskakują", czy że nie możesz rozpędzić do więćej niż 4000 ??? hmmm Inna sprawa że ja dopuki nie mam 90 stopni to nie przekraczam 2500 obrotów.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mario Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 sorry co to jest NEWBIE? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MorgothDBMA Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 http://www.a4-klub.pl/forum/viewforum.php?f=3 Tu się przedstaw, bo raczej żadnej odpowiedzi nie otrzymasz...... Ale na moje oko to TURBO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Czesc AUDImaniaki kupilen 2 tygodnie temu A4 1.9TDI 1996r nigdy wczesniej nie jezdzilem taka niunia pali ladnie z pierwszego obroty silnika sa rowniutkie pszyspieszenie tez ma fajne tylko niepokoji mnie jedno ze obroty silnika przy rozpedzaniu rosna do miedzy3.5 a 4 tys czy to normalne ze na jeszcze dobrze nie rozgrzanym silniku ktury ma dopiero 60 stopni tak sie bedzie zachowywal czy przy 90 stopni ma ta pelna moc a moze jest cos nie tak znacie jakies ciekawe strony na ten temat pozdrawiam hej.zle zacząles kolego najpierw zapraszam do NEWBIE bo posty beda usuwane nic z tego nie rozumiem .... :roll: gdzie jest problem ... :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mario Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 dochodza do 4000tys. i dalej sie nie wkrecaja i zaczyna z tylu kopcic moze to filtry trzeba wymienic? widze ze olales wszystkich forumowiczow i wciaz cie nie znamy wiec masz ostatnia okazje na poprawe bo inaczej posty beda kasowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 dochodza do 4000tys. i dalej sie nie wkrecaja i zaczyna z tylu kopcic moze to filtry trzeba wymienic? a moze masz dziure w dolocie ..... :twisted: filry tez powinienes zmienic (jak nie wymieniales) i ogolnie zrobic pelna diagnoze autka ... ;-) P.S silniki dizla nie sa wysokoobrotowymi jednostkami wiec to wkrecanie powyzej 4000 obr mija sie z celem ...choc faktem jest ze na pierwszych 3-ech biegach powininie sie wkrecac powyzej ....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 spanky, no i sie rozjasnia sprawa. Skoro kopci jak batory :mrgreen: to mamy chyba dziurawy dolot. :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mario Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 DOLOT TO ZNACY FILTR I DALEJ DO POMPY? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Mario, dolot to znaczy wszystko to co zaczyna sie na wyjsciu turbiny od strony zimnej. Filtr chyba tez sie do tego zalicza, ale raczej dziura tam nie spowoduje batorego. Batory powstaje gdy jest za duzo paliwa, a za malo powietrza. Na przyszlosc nie krzycz tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Czesc AUDImaniaki kupilen 2 tygodnie temu A4 1.9TDI 1996r nigdy wczesniej nie jezdzilem taka niunia pali ladnie z pierwszego obroty silnika sa rowniutkie pszyspieszenie tez ma fajne tylko niepokoji mnie jedno ze obroty silnika przy rozpedzaniu rosna do miedzy3.5 a 4 tys czy to normalne ze na jeszcze dobrze nie rozgrzanym silniku ktury ma dopiero 60 stopni tak sie bedzie zachowywal czy przy 90 stopni ma ta pelna moc a moze jest cos nie tak znacie jakies ciekawe strony na ten temat pozdrawiam hej.zle zacząles kolego najpierw zapraszam do NEWBIE bo posty beda usuwane 1. Zapiąć VAG`a i zdiagnozowac blok 003 i 011. 2. Pomacać doloty. Jeśli auto nie jedzie więcej niż 140 km/h i kopci jak Batory to jest usterka. Resztę koledzy opisali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mario Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Witam jest dokladnie tak jak opisaliscie rozpedza sie do 140km/h idalej nie chce. Powiedzcie mi jak mazna sprawdzic gdzie jest ta dziura, gdzie najczesciej sie robi, czy to jest cos powaznego. Jak najlepiej mozna to sprawdzic macie jakies wyprubwnae sposoby na ta dziure? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się