Skocz do zawartości
IGNOROWANY

świecące kontrolki silnika oraz świec żarowych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Tydzień temu podczas jazdy zapaliła się kontrolka silnika auto jechało normalnie miało moc itp, pod koniec dnia kontrolka zgasła, następnego dnia podczas jazdy zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych, podjechałem na komputer i był jeden zapamiętany błąd: błąd jednego z potencjometrów pedału gazu.

Zauważyłem ze auto duzo wiecej pali ok 1 -1,5 l/100km wiecej wg FIS (czy to moze miec wplyw?)

Dodam ze podczas gaszenia silnika raz na kilka zgaszen auto "telepnie" dosc mocno, auto ma przejechane 164tys, a dwumas byl wymieniany przy 90tys.

Prosze kolegow o sugestie, co to moze byc? czy wymienic ten potencjometr??

Z gory dziekuje

Opublikowano

A numeru błedu nie pamietasz ? ułatwiło by to sprawę :wink:

Opublikowano

Miałem świecącą kontrolkę silnika oraz migającą kontrolkę świec żarowych okazał się winny za to całe zamieszanie czujnik dpf`a.

Ale jak już szukałem co się mogło wydarzyć to mogło to myć milion różnych rzeczy.

Komp i nie ma co gdybać

Opublikowano

Jeżeli chodzi o DPF, to regularnie sie wypala, jeszcze trasy, i nigdy kontrolka DPF sie nie zaswiecila, wiec wydaje mi sie malo prawdopodobne, ale mozliwe.

Nr bledu to P2103

Opublikowano

już był na kompie:P

---------- Post dopisany at 11:53 ---------- Poprzedni post napisany at 11:50 ----------

Jeżeli chodzi o DPF, to regularnie sie wypala, jeszcze trasy, i nigdy kontrolka DPF sie nie zaswiecila, wiec wydaje mi sie malo prawdopodobne, ale mozliwe.

Nr bledu to P2103

Czyli coś z potencjometrem?

Opublikowano

wg. tego błedu co podałes to "Silnik położenia przepustnicy, sygnał zbyt silny"

Opublikowano

Czyli, cos moze sie dzial z uklad paliwowym, po zdjeciu pokrywy na jalowym biegu przy dodaniu gazu strasznie halasuje pompa wysokiego cisnienia paliwa (przynajmniej tak powiedzial gosc z ASO, ktory wzbudzal zaufanie).

Jutro podjade do faceta ktory zajmuje sie pompami w dieselu zobaczymy co powie.

Opublikowano
No tak, ale pytanie czy to moze miec wply na duzo wyzsze spalanie, historia z kontrolkami wczoraj sie powtorzyla,

Wymienic potencjometr??

Jak najbardziej może mieć to wpływ.

Opublikowano
już był na kompie:P

---------- Post dopisany at 11:53 ---------- Poprzedni post napisany at 11:50 ----------

Jeżeli chodzi o DPF, to regularnie sie wypala, jeszcze trasy, i nigdy kontrolka DPF sie nie zaswiecila, wiec wydaje mi sie malo prawdopodobne, ale mozliwe.

Nr bledu to P2103

Czyli coś z potencjometrem?

Bez różnicy mi właśnie zaświeciły się w czasie trasy po 400km

Opublikowano

Komputer nie wykazuje problemow z DPFem, jak bylo w Twoim przypadku? Co zrobiles, wywaliles DPF??

---------- Post dopisany 16-10-2012 at 10:36 ---------- Poprzedni post napisany 15-10-2012 at 13:46 ----------

Witam, jestem po wizycie u goscia ktory naprawia diesele i podejrzewam zna sie na jednostkach CR, pierwsze co powiedzial jak podjechalem to " ale ch...jowo chodzi", podejrzewa ze przyczyna problemu moze byc zawor sterujacy na magistrali (cokolwiek to znaczy), zbyt duze cisnienie w ukladzie powoduje twardo nieprzyjemna dla ucha prace silnika.

Pytanie do kolegów, co to za część i ewentualnie jaki jest nr katalogowy tej części?

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...