czornycinek Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 Witam a4 1.6 rano po odpaleniu na zimnym silniku przy próbie przyspieszenia z niskich obrotów (od 1000 do 2000) występuje szarpanie i dławienie się silnika. przy delikatnym wciskaniu gazu i delikatnym rozpędzaniu samochodu nie ma tego problemu. Po kilku godzinach ( gdy wracam ze szkoły ) mimo ze silnik znów jest zimny nie zależnie od sposobu przyspieszania ten problem nie występuje ( możne ma to związek z tym ze rano jest zazwyczaj mokro ?) Dziś dotykowo doszedł problem z odpalaniem na ciepłym silniku samochód łapie jakieś 300 obrotów i gaśnie przy drugiej probie odpalanie ( z wciśniętym gazem ) jakoś powoli łapie wcześniej palił na dotyk. Świece są nowe kable nie i tu dodam ze przy jednej z 'fajek' przy nakładaniu na świece nie ma charakterystycznego kliknięcia. Przepustnica była czyszczona ale nie adaptowana a odma jest okręcona taśma gdyż poprzedni właściciel tak załatwił jej uszkodzenie. Samochód posiada instalacje LPG ale objawy problemu są na PB. Wcześniej kilkukrotnie miałem 'wybuch' w tej ze instalacji gazowej bezpośrednio po których silnik zawsze nierówno chodził ale po przejechaniu 2 km wszystko wracało do normy. Proszę o pomoc
Mariusz96 Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 Witam.Jeśli chodzi o fajkę to sprawdzałeś czy stwarza opór przy wyjmowaniu?nawet jak Ci tak weszła?Jeśli nie stwarza może nie łączyć. Po drugie jeśli Ci nie równo chodzi to przyczyna może być nie zaadaptowana przepustnica.Po każdym czyszczeniu jej powinno się adaptować ją chodź ja po czyszczeniu tylko odłączyłem akumulator i po ponownym podłączeniu słychać było jak się ustawia. Piszesz że miałeś wystrzały być może przez nie zrobiła się nieszczelność w kolektorze bądź układzie dolotowym i łapie gdzieś powietrze przez co będzie głupiał komputer i dlatego może się dławić. Myślę jeszcze nad przepływa bo mogła się popsuć przez wybuch!!! Powiem tak posprawdzaj te rzeczy i najlepiej jak masz gdzie podłącz vaga...będziesz wiedział co jej dolega bo pewnie pokażę jakieś błędy...
ja74687 Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 po pierwsze adaptacja przepusnicy VAG, po drugie uszczelnienie układu dolotowego, po trzecie VAG, i wymiana przewodów wysokiego napięcia i powinno pomóc, jaką masz jeszcze instalację lpg sekwencję czy zwykłą ?? Ale zajmij się tym co ci najpierw napisałem bo żebyś silnika nie stracił bo przy nie równych obrotach wszystko się bardziej wybija i można narobić szkód
czornycinek Opublikowano 16 Października 2012 Autor Opublikowano 16 Października 2012 Opór jest ale nie tak duży jak przy pozostałych 3 . Co do tego czyszczenia przepustnicy i nie adaptowania jej to do dam ze ostatnio zauważyłem ze po włączeniu zapłonu jest dziwny piskliwy dźwięk z okolic przepustnicy po kilkunastu sekundach słychać lekki trzask i dźwięk ustaje . Jak mogę sprawdzić czy są nieszczelności w układzie dolotowym.
Mariusz96 Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 Posprawdzaj wszystkie przewody dochodzące do przepustnicy,podcisnienia,dolot z filtra.Może guma pękła przy wystrzale którymś.Sprawdź ta odme czy czasem przez nią nie bierze lewego powietrza.Ale na początek podlacz VAGA....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się