Tommy Gun Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Mam do was kilka pytań. Mój dziadek na codzień pomyka sobie w/w Mercedesem rocznik 94. Jechałem tym autkiem ostatnio i dwie rzeczy zwróciły moją uwagę. Auto ściąga w lewo, trzeba cały czas ruszać kierownicą, zresztą kierownica nie jest prosto w stosunku do jazdy. Pytanie czy w tym modelu reguluje się samą zbieżność czy także kąty pochylenia i temu podobne ?? Druga sprawa jakiś czas temu w aucie były konserwowane wszystkie zaciski, wymieniane gumki i co najważniejsze przez układ był przetoczony denaturat w celu wyczyszczenia. Od tamtej pory mam wrażenie że hamulce są lipne i trzeba naprawdę głęboko wcisnąć pedał żeby auto zaczęło hamować. Byłem u mechanika sprawdzić czy nie ma powietrza w układzie - nie pokazało się nigdzie. Czyżby poprzedni mechanik przetaczając płyn, doprowadził do jego całkowitego ubytku, przez co pompa ABS jest dalej zapowietrzona ??
DeeJay_Kill Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 ja ze swojej stron proponuję przejażdżkę po szutrze, pohamowanie do końca, by kilka sekund zadziałał ABS - w wypadku VAG'a można odpowietrzyć pompę komputerem, w wypadku mercedes'a - pewnie też, ale można ww. sposobem. Gdy ABS zadziała, odpowietrz układ kolejny raz - wszystko powinno być już super;]
Tommy Gun Opublikowano 23 Października 2012 Autor Opublikowano 23 Października 2012 Ciekawe rozwiązanie - tak też uczynię. Dzięki za poradę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się