krzeysiujarzyna90 Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 Witam wszystkich mam takie małe pytanko mianowicie czy sonda lambda ma jakiś wpływ na falowanie obrotów??? bo mam taki problem że nieraz jest wszystko ok a nieraz trzyma obroty na poziomie trzech tysięcy jak mu dodam gazu to obroty spadają i jest wszytko ok. dodam że przepustnica czysta dolot szczelny. komputer nie pokazuje błędów tylko coś czasem lambda zle oscyluje i ostatnio auto zrobiło się jakieś mułowate i więcej pali.... świece i przewody są ok... a i jeszcze jedno czy silniki ADR posiadają silniczek krokowy??
pitu55 Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Oczywiście że ma . A i od razu pisze " sonda to tylko oryginał " u mnie nie podeszły 3 uniwersalne więc po wydaniu 200 zł na uniwersalki przyszedł czas na zakup oryginału Boscha za 400 i dziwne ale nagle działa .. aa co do sondy książkowo działa do 160 - 170 tyś przebiegu . Pozdro
powaguspisz Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Sama przepustnica nie wystarczy że jest czysta, tam też znajduje się elektronika, która jak poczytasz to jest (usterkowa) po prostu przychodzi na nią czas, średnio 12 lat i wyzionie ducha Druga sprawa jeśli jest przepustnica to nie silniczek krokowy jedno drugie eliminuje albo masz silniczek albo przepustnice, w Twoim przypadku jest przepustnica i to ona odpowiada za m.in utrzymywanie obrotów. Po za tym sonda tak jak kolega pitu55 napisał że i owszem może być to powodem omulenia auta a już na pewno większego spalania i to czasami rośnie bardzo odczuwalnie. Sonda Boscha do roku 98 i nie uniwersalna, a dedykowana do pojazdu 0-258-003-478 cena nie taka straszna, 400 to zdecydowana przesada ---------- Post dopisany at 14:35 ---------- Poprzedni post napisany at 14:33 ---------- Pitu55 co to za uniwersalna sonda że 3 sztuki kosztowały 200 zł, to gorsze musiało być niż to co miałeś zamontowane.
ghost2255 Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 Druga sprawa jeśli jest przepustnica to nie silniczek krokowy jedno drugie eliminuje albo masz silniczek albo przepustnice, w Twoim przypadku jest przepustnica i to ona odpowiada za m.in utrzymywanie obrotów. Ty tak na poważnie? To może poczytaj o silnikach z zapłonem iskrowym i wtryskowych układach zasilania.
arts_ch1 Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 sondy nie oryginalne to wywalanie kasy w bloto...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się