Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Luz w maglownicy czy na drążkach?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Panowie tydzień temu kupiłem sobie pierwsze a4. Od początku coś hałasuje w zawieszeniu. Byłem przekonany, że to jakaś końcówka, może stabilizator ma zużyte gumy. Wczoraj podjechałem do znajomego mechanika. Sprawdził zawiechę i okazało się, że wszystko w porządku. Powiedział mi, że te hałasy to luz na przekładni. Rzeczywiście jakiś mały luz był, ale skasowałem go skręcając nakrętkę od spodu maglownicy o 1/3 obrotu. Ale hałasuje dalej. Ciężko stwierdzić czy z prawej czy z lewej strony. Próbowałem sprawdzic czy to może luz na drążkach, ale przez tą plastikową harmonijkę ciężko cokolwiek stwierdzić. i stąd moje pytanie. Czy luz na maglownicy powinien być odczuwalny na kierownicy? Jak sprawdzić, czy to może jednak tylko drążki?

pozdrawiam

Opublikowano

luz nie powinien byc odczuwalny. u mnie tez jest lekki luz ale narazie jezdze ,poczekam az sie rozsypie i zmieie maglownice

Opublikowano

nie az tak to nie takie lekkie stukanie. u mnie wystarczy na zgaszaonym silniku poruszac kierownica w lewo i w prawo i slychac

Opublikowano

końcówki są ok. dzisiaj chciałem się zabrać za wymianę drążków, ale nie ma jak ich odkręcić bez tego klucza nasadzanego od końcówki:facepalm:

Opublikowano

Najlepiej sprawdź samemu

Połóż rękę kolejno na przegubach wahaczy, na przegubie końcówki drążka kierowniczego a druga osoba niech rusza szybko kierownicą w prawo i w lewo (krótkie szybkie ruchy). Jak wyczujesz luz to będziesz wiedział co wymienić. Najlepsza i sprawdzona metoda

pozdro

Witam

Panowie tydzień temu kupiłem sobie pierwsze a4. Od początku coś hałasuje w zawieszeniu. Byłem przekonany, że to jakaś końcówka, może stabilizator ma zużyte gumy. Wczoraj podjechałem do znajomego mechanika. Sprawdził zawiechę i okazało się, że wszystko w porządku. Powiedział mi, że te hałasy to luz na przekładni. Rzeczywiście jakiś mały luz był, ale skasowałem go skręcając nakrętkę od spodu maglownicy o 1/3 obrotu. Ale hałasuje dalej. Ciężko stwierdzić czy z prawej czy z lewej strony. Próbowałem sprawdzic czy to może luz na drążkach, ale przez tą plastikową harmonijkę ciężko cokolwiek stwierdzić. i stąd moje pytanie. Czy luz na maglownicy powinien być odczuwalny na kierownicy? Jak sprawdzić, czy to może jednak tylko drążki?

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...