marioo1986 Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 Witam Panowie tydzień temu kupiłem sobie pierwsze a4. Od początku coś hałasuje w zawieszeniu. Byłem przekonany, że to jakaś końcówka, może stabilizator ma zużyte gumy. Wczoraj podjechałem do znajomego mechanika. Sprawdził zawiechę i okazało się, że wszystko w porządku. Powiedział mi, że te hałasy to luz na przekładni. Rzeczywiście jakiś mały luz był, ale skasowałem go skręcając nakrętkę od spodu maglownicy o 1/3 obrotu. Ale hałasuje dalej. Ciężko stwierdzić czy z prawej czy z lewej strony. Próbowałem sprawdzic czy to może luz na drążkach, ale przez tą plastikową harmonijkę ciężko cokolwiek stwierdzić. i stąd moje pytanie. Czy luz na maglownicy powinien być odczuwalny na kierownicy? Jak sprawdzić, czy to może jednak tylko drążki? pozdrawiam
rafal9119 Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 luz nie powinien byc odczuwalny. u mnie tez jest lekki luz ale narazie jezdze ,poczekam az sie rozsypie i zmieie maglownice
marioo1986 Opublikowano 22 Października 2012 Autor Opublikowano 22 Października 2012 a jak sie objawia luz u Ciebie? mocno go słychać w środku?
rafal9119 Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 nie az tak to nie takie lekkie stukanie. u mnie wystarczy na zgaszaonym silniku poruszac kierownica w lewo i w prawo i slychac
viktor098 Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 jak koncowki drazkow sa oki to drazki wymien bedzie najtaniej
marioo1986 Opublikowano 23 Października 2012 Autor Opublikowano 23 Października 2012 końcówki są ok. dzisiaj chciałem się zabrać za wymianę drążków, ale nie ma jak ich odkręcić bez tego klucza nasadzanego od końcówki:facepalm:
flex78 Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Najlepiej sprawdź samemu Połóż rękę kolejno na przegubach wahaczy, na przegubie końcówki drążka kierowniczego a druga osoba niech rusza szybko kierownicą w prawo i w lewo (krótkie szybkie ruchy). Jak wyczujesz luz to będziesz wiedział co wymienić. Najlepsza i sprawdzona metoda pozdro WitamPanowie tydzień temu kupiłem sobie pierwsze a4. Od początku coś hałasuje w zawieszeniu. Byłem przekonany, że to jakaś końcówka, może stabilizator ma zużyte gumy. Wczoraj podjechałem do znajomego mechanika. Sprawdził zawiechę i okazało się, że wszystko w porządku. Powiedział mi, że te hałasy to luz na przekładni. Rzeczywiście jakiś mały luz był, ale skasowałem go skręcając nakrętkę od spodu maglownicy o 1/3 obrotu. Ale hałasuje dalej. Ciężko stwierdzić czy z prawej czy z lewej strony. Próbowałem sprawdzic czy to może luz na drążkach, ale przez tą plastikową harmonijkę ciężko cokolwiek stwierdzić. i stąd moje pytanie. Czy luz na maglownicy powinien być odczuwalny na kierownicy? Jak sprawdzić, czy to może jednak tylko drążki? pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się