Kaziora Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Witam. Mam problem z układem kierowniczym tzn. została wymieniona pompa wspomagania na nową; układ został zalany nowym płynem; cały układ został odpowietrzony a dalej przy kreceniu kierownicą w obie strony strasznie wyje pompa. Co może być przyczyną bo juz zgupiałem. Czy cos może z maglem się dzieje. Ostatmio zauważyłem że rano ale to nie zawsze jak odpalam silnik to przez 10-15 sec. świeci mi się kontrolka akumulatora a akumulator został zmieniony w tamtym roku. Czy alternator moze być przyczyną buczenia pompy? A może sitko w zbiorniczku? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się