Kaziora
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Kaziora
Informacje
-
Imię
Kazek
-
Miasto
Kolbuszowa
Auto
-
Model
Q5
-
Nadwozie
SUV
-
Rok produkcji
2018
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
INNY
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Kaziora
0
Reputacja
-
Stukot na biegu jałowym - luz łożyska półosi w skrzyni
Kaziora odpowiedział(a) na Riciii temat w Audi A4 B8
Dziś podstawiłem auto do mechanika w celu wymiany łożyska w korpusie skrzyni biegów z lewej strony. Tak jak podejrzewałem - łożysko do wymiany ale jeszcze jedna niespodzianka wyszła - czeka mnie tulejowanie otworu w skrzyni...szok. U mnie sama wymiana łożyska nic nie da - łożysko lata góra - dół. -
Kaziora obserwuje zawartość Audi A4 B6
-
Mam znajomego na hurtowni motoryzacyjnej który załatwił mi po okazyjnej cenie. A tak normalnie to niestety tak jak piszesz - wydatek razem z robotą to lekko z 3000 zł wychodzi.
-
A czego wyczarowałem? Zobacz sobe jakie są ceny na necie. A cena oczywiście bez robocizny.
-
Ja wymieniałem w tamtym roku dwumas z kompletnym sprzęgłem to coś ok 2200 zł mnie to wyszło. 1300 zł? Aż dziw że taka cena!!!
-
Prawdopodobnie dwumas ci pada i czeka Cię spory wydatek.
-
Dzięki za info.
-
A ma może jakąś stronę internetową albo proszę o jakiś nr tel.
-
Witam. Gdzie na Podkarpaciu robią dobrze i za w miare dobre pieniądze cały układ wydechowy?
-
Witam. Mam problem z układem kierowniczym tzn. została wymieniona pompa wspomagania na nową; układ został zalany nowym płynem; cały układ został odpowietrzony a dalej przy kreceniu kierownicą w obie strony strasznie wyje pompa. Co może być przyczyną bo juz zgupiałem. Czy cos może z maglem się dzieje. Ostatmio zauważyłem że rano ale to nie zawsze jak odpalam silnik to przez 10-15 sec. świeci mi się kontrolka akumulatora a akumulator został zmieniony w tamtym roku. Czy alternator moze być przyczyną buczenia pompy? A może sitko w zbiorniczku? Pozdrawiam
-
Witam Mam mały problem. W czasie jazdy gdy auto rozgrzeje się do 90 stopni od dołu czyli od hamulca, gazu i sprzęgła leci mi ciepłe powietrze. Nawet wtedy jak klimatronik i nawiewy są wyłączone . Czy może się dziać coś niedobrego z układem kierowniczym? Kierownica od pewnego czasu coś ciężko zaczeła mi chodzić. Może ktoś spodkał się z takim dziwnym zjawiskiem. Pozdrawiam.
-
Witam wszystkich