Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana uszczelnień w maglownicy...jaki mają numer te uszczelnienia?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy ostatnio wymontowałem maglownicę bo niby to ona miała być przyczyną małych stuków w układzie i delikatnego buczenia podczas obracania kierownicą.

Miałem zamówiona regenerowaną maglownicę lecz okazało się że pan mi przysłał do modelu B5, wkurzony całodzienną pracą na marne ściągłem osłony gumowe i okazało się że to drążki stukają.

Lecz po prawej stronie magla widać było śladowe ilości płynu od wspomagania czyli prawy simering lekko jest zużyty, z drugiej strony ani śladu.

Pytanie moje brzmi jaki numer ma ten simering uszczelniający i czy jest dostępny w ASO(pytanie do kolegów z ETKĄ).

Mam ELSE i w elsie pisze coś takiego odnośnie sprawdzenia szczelności układu, pisze tam tez o tych pierścieniach uszczelniającyh, napiszcze mi jakie mają numery i czy mogę je dostać, najlpeiej pokażcie na rysunku z Etki.

Czy ktoś z was wymieniał u siebie już te simeringi? Dużo z tym kłopotu? Da radę wymienić samemu, chodzi mi czy jest dostęp z zewnątrz czy czeba wyciągać wałek z maglownicy co wiążę się rozebraniem magla?

Tutaj tekst z ELSY:

Sprawdzanie szczelności układu kierowniczego

Wskazówka:

Po przeprowadzeniu prac montażowych i w przypadku braku oleju hydraulicznego w zbiorniku wyrównawczym należy sprawdzić szczelność układu kierowniczego.

– Uruchomić silnik.

– Przekręcić kierownicę w obie strony do oporu i przytrzymać w tym położeniu przez chwilę. Dzięki temu wytwarza się możliwie jak największe ciśnienie.

Aby uniknąć uszkodzenia pompy, nie należy podczas tego sprawdzania przytrzymywać kierownicy w położeniu krańcowym dłużej niż 10 sekund.

W tym położeniu należy sprawdzić szczelność poniższych podzespołów:

- Pierścień uszczelniający zębnika wału kierownicy w obudowie zaworu przekładni kierowniczej.

- Wszystkie podłączenia przewodów

- Pierścienie uszczelniające listwę zębatą

Sprawdzenie to można przeprowadzić tylko przy zsuniętych osłonach.

– Otworzyć obejmę sprężynową i obejmę zaciskową mieszka osłaniającego.

– Zsunąć mieszek osłaniający.

Jeśli w obudowie przekładni kierowniczej i/lub w osłonach widać olej, należy wymienić przekładnię kierowniczą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...