Gość Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 Jakie prawidłowe obroty powinien mieć ten silnik na biegu jałowym, i kąt synchronizacji rozrządu. Mechanik wymieniał mi rozrząd i przed wymianą miałem obroty ciut ponad 800, a kąt jak powiedział był ustawiony na + 1.6. Teraz po wymianie obroty mam ok 900, nie sprawdzałem Vagiem, a kąt ustawił jak sam powiedział +0.5. Czy to są poprawne wartości? Czy te ustawienia mają wpływ na pracę silnika kiedy jest zimny? Dodam, że po odpaleniu zimnego, lekko kołysze silnikiem jak w traktorze przez ok 5 sekund, i puszcza czarny dym z rury. Po ok 5-10 sekundach silnik pracuje równo a z wydechu nie leci czarny dym.
Gość .... Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 Proponuje po VAG, może na spot i koledzy podepną pod kompa. Podstawowe bloki pomiarowe sprawdzić. Kąt ustawia sie na tak zwane 0.0 ale 0.5 o ile faktycznie tak jest jest w normie.
nastradamus Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 Podłącz pod Vag sprawdź obroty, i synchronizację, norma jest do +/- 3 ale najlepiej jest gdy jest 0, samemu można ją ustwić, banalnie proste, diy jest na forum, warto też sprawdzić synchronizację w logach dynamicznych (będzie wiadomo czy rozrząd kupy się trzyma) a co do tego telepania i kopcenia przez 5 sekund to urok tych silników przy tej temp zewnętrznej...
michail55 Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 jest fotostory jak ustawic kat synchronizacji walka rozrzadu a jak nie to ci jakis mecher obeznany zrobi to za 20zl. jak to sie bedzie powtarzac to sa dwie opcje 1. sypie ci sie program i trzeba go zaaktualizowac, 2. silnik juz dogorewa czyli powycieraly sie te rzeczy ktore odpowiadaja za rozrzad i sie odchyla samoistnie (przebiegi od 300tys+)
siwucha Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 Sorry za OT, ale jak ustawić kąt w 2.0 TDI CR??
Gość Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 Mechanik jak mi wymienił rozrząd to ustawił kąt na +0.5 i tak podobno ma być prawidłowo. Wcześniej przed wymianą rozrządu kąt był +1.6. Przebieg obecny i prawdziwy 330tyś. Dodam, że po rozgrzaniu silnika autko na każdym biegu ładnie przyśpiesza, nie szarpie nawet podczas rozpędzania na 5biegu przy prędkości 60 km/h, skrzynia 6biegowa:). 200 km/h śmiga, aż miło. Tylko te niepokojące rzucanie silnikiem i dym z tłumika, kiedy zimny. Mechanik obstawia jeszcze, że do wymiany są uszczelniacze pompek.
michail55 Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 te silniki wlasnie tak maja ze kat z powodu przebiegu i wytarcia sie tego miejsca w ktorym jest rozrzad odchyla sie samoistnie one tak maja pozniej sa problemy z odpalaniem itd chory temat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się