czaja77 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Opublikowano 8 Czerwca 2008 WITAM KUPILEM DZIS AUDI PROBLEM POLEGA NA TYM ZE PO ZGASZENIU SILNIKA ON CHCE NADAL PRACOWAC CO JEST NIE TAK BO JUZ WYCHODZE Z SIEBIE!!!POZDRAWIAM I CZEKAM NA SZYBKIE ODPOWIEDZI.PROBLEM JEST TAKI ZE MA JAKBY SAMO ZAPLON TAK NA 2 3 SEKUNDY I GASNIE!!CZYM TO JEST SPOWODOWANE.kupilem go dzis i nie wiem????ale widze ze dzieje sie tak na goracym silniku? * nie pisz proszę wielkimi literamiwitam ponownie i znowu problem jest to samo!!co to moze byc??
ajax Opublikowano 8 Czerwca 2008 Opublikowano 8 Czerwca 2008 ON CHCE NADAL PRACOWAC Umm moglbys wyjasnic nieco blizej? Bo ja nie potrafie sobie wyobrazic jak silnik okazuje owa wole. Wyjmujesz kluczyk ze stacyjki a on sie dalej kreci?! P.S. Przeczytaj regulamin i zmodyfikuj posta z prefixem
mroova81 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Zalej go na próbę paliwem sprawdzonym o większej liczbie oktanów niż zwykle, jedyne co mi przychodzi do głowy w tej chwili. Mimo wszystko to nie rozwiązuje problemu, powinno być jeszcze odcinanie ciśnienia paliwa, a u Ciebie to się nie dzieje, bo parę razy "tyr, tyr" bez iskry teoretycznie może zrobić (choć oczywiście niepowinien)... Jaka temperatura silnika przed zgaszeniem? Róznież przed zgaszeniem jakieś dziwne dzwięki, stukanie, dzwonienie w silniku? Głowica była kiedykolwiek planowana? Jakieś nieseryjne tłoki? Poza tym może pompa paliwa podłączona na krótko, do permanętnego zasilania? W każdym bądź razie ciekawy problem bardzo. Informuj jakby coś się wyjaśniło, pozdrawiam!
loco87 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Opublikowano 8 Czerwca 2008 jakby laly wtryski to jeszcze iskierka by musiala byc problem stacyjki
mroova81 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Kiedyś w pewnej renówce robiłem odciencie cewki i na gorącym silniku zakręciłem rozrusznikiem, bez iskry i zaskoczył, ale na 1 albo 2 gary tylko i tak dziwnie chodził. Zgasiłem go zaraz kluczykiem, ale tam był jednopunkt. Tutaj jest wielopunkt i nawet jak wtryski leją, to i tak bez prądu niczym nie sikną, bo będą zamknięte, dwa to jest ECU odcięty, trzy, to jest pompa paliwa a cztery to brak iskry, co akurat z doświadczenia wiem, że jest do "obejścia", ale na tylko kilka cykli (2-5obrotów wału). Kilka awarii musiałoby się zbiec w czasie na baaaardzo nietypowy zbieg okoliczności. Fakt - może to poprostu stacyjka?? Musisz napisać dokładnie jak to wygląda..
loco87 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Opublikowano 8 Czerwca 2008 a jak to sie stalo? Jak nastapila usterka ? Nagle z dnia na dzien czy poprzedzalo ja cos innego?
czaja77 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2008 witam ponownie!! :)problem ustał po zalaniu dobrej benzynki mechanik powiedzial ze te audi jezdzilo na ruskim palwie i to moglo byc ot tego!!!temat zamykam jak narazie!dzieki za rady
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się