Grzesiekkbc Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 Koledzy witam i o poradę pytam. Chodzi mi o wieszający się wtrysk. Czy wymiana końcówek wtryskiwacza pomoże? Silnik mam 1z ale po sofcie i na wtryskach od AFN. ---------- Post dopisany 28-10-2012 at 12:30 ---------- Poprzedni post napisany 27-10-2012 at 16:40 ---------- Koledzy pomoże ktoś i odpowie?
Lishoo Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 Wymiana samej końcówki nic nie zmieni. Pytanie skąd wiadomo że chodzi o wtrysk? Jakie objawy? diagnoza, gdzie logi?
Grzesiekkbc Opublikowano 30 Października 2012 Autor Opublikowano 30 Października 2012 Logi już miałem robione i nie pokazały nic złego a problem jest taki że w czasie jazdy jak trzeba wyprzedzić na 3 czy 4 to po przekroczeniu 2800rpm silnik zaczyna szarpać, kopcić na siwo i ogólnie trzeba zjechać na pobocze bo czasami lubi zgasnąć, w najlepszym razie pracuje bardzo nie równo przez jakiś czas i się stabilizuje. Na postoju też tak ma że jak mu przygazuję tak momentalnie do 3000rpm to też się zawiesi. Jeździłem do kilku pompiarzy i 75% z nich twierdzi że to wina wtrysków. Nie chcę na razie nic grzebać przy nich bo samochód mi jest potrzebny do jazdy. Na starej pompie wtryskowej działo się to samo. Wtryski poprzednie też dawały tak po d*pie ale nie tak często jak te co teraz mam. Podobny efekt czasami ma mój brat i kuzyn w Golfach IV 90ps i raz się przydarzyło koledze któremu zmieniłem dawkę paliwa z 4,0 na 3,2. U siebie sprawdzałem już po kolei wszystkie dawki i na żadnej nie było poprawy. Ogólnie kolesie twierdzą że na postoju jak silnik pracuje wyczuwają w spalinach nie spalona ropę co też by świadczyło o wtryskach że są nie do końca sprawne. Czyli szukać nowych wtrysków?
grzegorzmen Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 wymiana może ci nie pomóc są dwie możliwości albo wtryski- jak chcesz to wyeliminować to najlepiej nurniki od 1,6TD załóż i po problemie. to nie jest problem wieszającego się wtrysku tylko wtłoczenie powietrza do pompy wtryskowej i puki się nie odpowietrzy to tak się dzieje druga możliwość hydro sztosy albo zadurzę ciśnienie w układzie oleju. często pomaga też czyszczenie turbiny ale u ciebie niema zmiennej geometrii wiec odpada .-u mnie pomogło na 100%. Wcześniej łapał notlaufy i po ostrym wyprzedzaniu szatkował.
Grzesiekkbc Opublikowano 2 Listopada 2012 Autor Opublikowano 2 Listopada 2012 Wymieniałem 2x popychacze bo też myślałem że to one dają po d*pie. Pompa oleju też nowa i dalej to samo. ---------- Post dopisany 02-11-2012 at 20:32 ---------- Poprzedni post napisany 31-10-2012 at 15:13 ---------- Koledzy ma ktoś możliwość załatwienia w razie czego tych nurników?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się