Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana kierownicy trójramiennej na multi sline z B7 + concert


Majkel

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

no i tak jak w temacie... W planach mam wymiane swojej trójramiennej kierownicy na multifunkcje z B7 i teraz pytanie, czy gra jest warta świeczki? Poprzeglądałem kilka wątków na forum ale wymiany dotyczą głównie przejść z multi na multi, gdzie jest podejrzewam mniejszy kłopot jak u mnie, a wątęk kolegi Mitshi ktory chce podpiąć multi pod Concerta I jest dosyć świeży.

Jak wygląda kwestia sterowników poduchy, słyszałem że air bag z b7 jest dwukomorowy i nie chce idealnie współpracować z b6..?? No i jeżeli już, czy da rade wykorzystać w pełni wszystkie funkcje kierownicy przy Concert I, też się gdzieś doczytałem, że działa tylko jedna strona kiery, więc jak to jest? Przerabial ktoś już to u siebie? Co ewentualnie jeszcze potrzebowałbym do podpięcia tej kierownicy, jakieś taśmy, wtyczki ??

Z góry dzieki za pomoc!:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przy /odpukać/ strzale, wyciągne se ją z czoła i włoże z powrotem na swoje miejsce.. no wcale nie głupie!! heh:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o podpięcie do Concert II :wink: W Concert I z tego co się orientowałem nie działa lewa lub prawa strona kierownicy (nie pamiętam już). Na forum już wymieniali kierownice w B6 ze zwykłych na nowsze z multi (od B7/B8). Musiałbyś poszukać i napisać do nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przy /odpukać/ strzale, wyciągne se ją z czoła i włoże z powrotem na swoje miejsce.. no wcale nie głupie!! heh:decayed:

I tak prawdopodobnie nie wystrzeli :wink: nawet jak będzie :decayed:

---------- Post dopisany at 12:40 ---------- Poprzedni post napisany at 12:40 ----------

Ta kiera z wątku to :slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o podpięcie do Concert II :wink: W Concert I z tego co się orientowałem nie działa lewa lub prawa strona kierownicy (nie pamiętam już). Na forum już wymieniali kierownice w B6 ze zwykłych na nowsze z multi (od B7/B8). Musiałbyś poszukać i napisać do nich.

Na fotce, którą wrzucileś był Concert I, stąd właśnie myślałem że chcesz do niego podpinać multi. Działałeś już coś w tym temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie jestem na etapie szukania części potrzebnych do zmiany kierownicy na multi bo w aso trzeba bardzo bulić.

PS. To jest Concert II (http://codedradio.info/pics/AUDI/concert_new.jpg) :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:doh:

---------- Post dopisany at 22:58 ---------- Poprzedni post napisany at 13:09 ----------

Moduł kierownicy i taśme też musiałbym wymieniać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:doh:

---------- Post dopisany at 22:58 ---------- Poprzedni post napisany at 13:09 ----------

Moduł kierownicy i taśme też musiałbym wymieniać?

Kolego jak chcesz zakładać multi z B7 to na sto procent masz wszystko do wymiany. I nie sprawny AirBag. Oczywiście wszystkie przyciski będą działać potrzebny jest tylko moduł z b7 tu masz opisana procedurę zmiany modułu

http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-wymiana-modulu-kierownicy-tempomat-kierownice-multifunkcyjna-15393/

nawet jeśli będziesz miał u siebie moduł obsługujący multi to nie będzie on działał poprawnie z kierownicą z B7.

Zachodzi tylko pytanie czy warto wydać ponad tysiąc PLN żeby potem poducha ci nie wystrzeliła podczas wypadku??? ale na to pytanie musisz sobie sam odpowiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:doh:

---------- Post dopisany at 22:58 ---------- Poprzedni post napisany at 13:09 ----------

Moduł kierownicy i taśme też musiałbym wymieniać?

Kolego jak chcesz zakładać multi z B7 to na sto procent masz wszystko do wymiany. I nie sprawny AirBag. Oczywiście wszystkie przyciski będą działać potrzebny jest tylko moduł z b7 tu masz opisana procedurę zmiany modułu

http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-wymiana-modulu-kierownicy-tempomat-kierownice-multifunkcyjna-15393/

nawet jeśli będziesz miał u siebie moduł obsługujący multi to nie będzie on działał poprawnie z kierownicą z B7.

Zachodzi tylko pytanie czy warto wydać ponad tysiąc PLN żeby potem poducha ci nie wystrzeliła podczas wypadku??? ale na to pytanie musisz sobie sam odpowiedzieć.

no i właśnie o taką odpowiedź mi chodziło :wink: Wole zostać przy obecnej kierownicy i pewnej poduszce :wink: Dzięki klaczek :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co kto lubi. Ja potrzebowałem kiery do obsługi fabrycznego BT. A jeśli chodzi o wykończenie to zawsze można je zmienić kolega na forum ładnie obszywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...