Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 ATJ cięzko pali rano...znaleziona przyczyna + Logi


RoBi_Rs

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie. Ciężko pali rano. Przeglądałem podobne tematy, część porad ok ale postanowilem zrobic logi które pokazą czy wszystko jest ok z wtryskami itd...

Log (0 - 001)

Log (1 - 004)

Log (2 - 018)

Log (3 - 007)

Log (4 - 013)

Log (5 - 023) Logi zrobione dzisjaj .

Do dnia dzisjejszego załozony zawor zwrotny zaraz na wyjsciu z baku. Nie pomógł. Założone za filtrem paliwa weże przezroczyste czy czasem nie zaciąga powietrza. Nie zaciaga , paliwo w wężach.

Co o tym myslicie. Mam swoja teorię o uszczelnieniu pompek w głowicy.... a jakie jest wasze zdanie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelnienia na pompkach-postaje poduszka powietrza w kanalach w glowicy

kompresja

swiece

zarowe

Z tego zostaje poduszka powietrza, czyli uszcelki na pompkach... i świece... komprecha odpada bo auto 10 tys km temu po kapitalnym remoncie...po remoncie była sprawdzana i głowę urywa...

wyglada na to że jutro sie tym zajmę...

EDIT. Dzisjaj rozkręciłem góre i na pierwszej pompce pekł w pół trzpień zamocowany w talerzyku pompki i na popychaczu w śrubie. Telefonicznie znalazłem w serwisie boscha w Piekarach sląskich.

Pojechałem kupic i okazało sie że mam inny trzpień.

Mam starego modelu, taki prosty który był awaryjny. Potem zmienili na lepszy ktory jest kształtem inny. I aby zamontować tego nowego, to trzeba zmienic sruby kontrujące na walku popychacza.

Zamówiłem 4 komplety ze śrubami, uszczelkami, trzpieniem.

W poniedziałek składam i we wtorek po nocy będzie próba czy to było winą...

Edit z poniedziałku:)

Ok. Autko po reanimacji uszkodzonej części. Przy remoncie silnika wymieniłem uszczelki na pompkach, zrobiłem na nich 10kkm i dzisjaj zapodalem nowy zestaw na kazdą pompkę..

Przeróbka trzpienia na wersję poprawioną aby nie było niespodzianek, mam nadzieję że te nowe ulepszone są dobre....

Autko zagadało bez problemu, delikatnie jakby coś gdzieś postukiwało, ale to moje dziwne odczucie, wiem te typy tak mają...

Zobaczymy czy jutro z rana odpali od strzała. Mam taką nadzieję :) ale życie pokaże że będzie inaczej :/ ...

Jutro dzięki uprzejmość Arthurra poddamy go jeszcze skanerowi vag :peace: czy dawki są ok...

Jedno ważne pytanie... Najważniejsze logi jesli chodzi o dawki to 18 i 23 dobrze mówie :?: Jeśli będą dużę odchyły bo były wymieniane trzpienie i śruby na popychaczach pompek, to jak korygować ustawienie śrubą :?:

Śruby były ustawiane bez zegara pomiarowego, ktory wskazuje najniżej położony punkt wciśnietej pompki. Śruba była odkręcona na 200 stp jak jest zalecane do atj i ajm . Jeśli dawki wyjdą kiepskie -,+ to w którą stronę podciągnąć śrubę :?: poluzować czy dociągnąć ja :?: na 180 czy 220stp :?:

Poniżej starałem sie opisać dla potomnych to co robiłem ;)

Wiecie o co tutaj chodziło więc nie będe sie rozpisywał z demontażem wszystkiego.

To było powodem wymiany starych trzpieni na nowe podobno ulepszone ktore są montowane w młodszych rocznikach.

Pękniety trzpień na pół. Podobno to normalka :/

Nowy trzpien po lewej, pękniety w środku a po prawej stary trzpień w śrubie.

5bcec76fe8e7.jpg

widok z innej strony

4a8a3d963d75.jpg

Ciekawostka dość ciekawa :peace: te opiłki na pompce to amelinium ;):peace: tak dokładnie z wyrabiających się gniazd popmki

b8f79b4bd068.jpg

Widoczne na pompce ślady otarcia o głowicę te jasne paski koło oringów.

1f2863132ed0.jpg

Ale ok przechodzimy dalej...

Czyścimy pompki, zakładamy nowe oringi, pierscien i zawleczkę. W gore talerzyka wciskamy nowy trzpień.

9ba307ff5f58.jpg

Tak to wygląda

535c9ee2e2af.jpg

Z nowym

2759ef3c2066.jpg

Ze starym

05b4e98d5a79.jpg

Luzne pompki w głowicy

165b43f39f25.jpg

Ze śrubami

1ef9b5b13c0b.jpg

Do montażu śrub i regulacji powinniśmy mieć specjalny zegar który pokaże nam ramię popychacza w najniższym położeniu( wcisnieta pompka).

ja to robiłem na oko z uzyciem waserwagi :peace:

Jesli mamy ramie popychacza w najniższym punkcie to skręcamy srubę do oporu a potem ją luzujemy o 200stp. Bez odpowiednich narzędzi cięzko ale ja se poradziłem kątomierzem :)

f3898fc7ab7b.jpg

Zaznaczamy śrubę a potem ja cofamy i kontrujemy nakrętką i tak każdą... opis troszku skrócony bo wspomniane tam powinno być o odległosci ustawienia pompki itd ale to mozna znaleść na stronie Vag , Vw ...

skręcamy do kupy... palimy i vagujemy....

Info z rana. Silniczek zagadał za pierwszym razem tak jak zawsze :) Troszku nim szarpneło ale powinno być ok...

Świerze logi :

Log (0 - 001)

Log (1 - 004)

Log (2 - 007)

Log (3 - 013)

Log (4 - 018)

Log (5 - 023)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...