Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi do analizy a4 b6 1.9 tdi AWX - NOWE LOGI GR.4


lemon_lmn

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o analizę logów. Na dole podałem jeszcze linki do podejrzanych wartosci...

:wink:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Auto ma wywalony katalizator i egr (zastąpione flanszą)

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - tutaj problem z przeładowaniem na 3 biegu ALE...

TU brak przeładowania na 4 biegu: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Podobno jest też problem z synchronizacja wałków: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - synchronizacja na jalowym walkow PD

synchro + turbo - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Od siebie dodam, ze po wymianie rozrządu nie zauważyłem zmian - auto ladnie pali, nie kopci i zmiany reakcji na gaz też nie zauważyłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewprawnym okiem powiem,że kąt rozrządu do ustawienia grupa 004 parametr 4, masz od 1.7 nawet do 2.8 mimo że mieści się w normie, to jak go ustawisz na 0 dopiero poczujesz żwawość.Miałem to samo po wymianie rozrządu. Roboty na 15 do 30 min. Poszukaj na forum już były dokładne opisy. W skrócie zdejmujesz górną pokrywę rozrządu 3 minuty odkręcasz trzy śruby na kole rozrządu (odsprzęglasz je od wałka rozrządu) łapiesz śrubę centralną wałka rozrządu i przekręcasz w Twoim przypadku w prawo delikatnie o jakiś mm (możesz puknąć delikatnie młotkiem bo opór jest spory i jak się zaprzesz i puści to pojedziesz o 10 mm). Odpalasz sprawdzasz parametr czy jesz na 0 lub w okolicy i po sprawie jeżdzisz i jesteś zadowolony z poprawy dynamiki silnika. Co prawda już tak ładnie Ci nie będzie odpalał ale zmiana nie jest tak drastyczna jak korzyść z wyregulowania kąta.

Trochę niepokojące jest skakanie u Ciebie tego kąta na jałowym (równomierne obciążenie) u mnie na jałowym to stoi 0 i się nie rusza, więc może być to wina napinacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sie przyjrzał napinaczowi, bo w jednej grupie skacze aż do 3.9 przy deptaniu....+ termostat do zmiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego jakiego typu masz napinacz, jeżeli starego typu to zawsze lekko będzie skakał kąt synchornizacji nawet po wymianie na nowy. Napinacz starszego typu jest droższy od nowszego typu gdzie kąt można ustawić równo na 0. Takie informacje uzyskałem od kolegi z forum który wymieniał u mnie kompletny rozrząd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...