Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o ocenę logów


v0lfik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Kupiłem niedawno samochód i chce doprowadzić go do ładu aby posłużył mi na parę ładnych lat. Zacząłem od silnika i wykonałem testy zgodnie z instrukcją na forum, proszę o ocenę tych logów.

Błędów brak, były jedynie z centralnego zamka ale pokasowałem i już się nie wyświetlają

Statyczne:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Statyczne BS:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Dynamiczne:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Statyczny kat wtrysku dosc pozny do poprawy na ~50. Doładowanie faluje, pytanie czy nie widać zadnych nieszczelności rura za ickiem do kolektora, malo powera powyzej 3000rpm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Statyczny kat wtrysku dosc pozny do poprawy na ~50. Doładowanie faluje, pytanie czy nie widać zadnych nieszczelności rura za ickiem do kolektora, malo powera powyzej 3000rpm

Tak jak kolega napisał, kąt do poprawy, jednak doładowanie faluje na pewno z powodu wadliwie działającego przepływomierza, trzeba go przeczyścić, a później zrób jeszcze raz logi dynamiczne 003 i 011. Poza tym że ECU obcina dawki paliwa przez przepływkę, to cała reszta jest raczej w porządku.

Dlaczego pytasz o wydmuchaną uszczelkę? coś na to wskazuje? po logach sądząc to auto jest w bardzo dobrej kondycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo mam bardzo dużo ucieka mi płynu w układzie chłodzenia. Ostatnio wracałem z Holandii i przez drogę ~1300km dolałem ok 4l płynu, jechałem max 140. Teraz jak jeżdżę po miesicie to nie ucieka prawie nic i zastanawiam się własnie czy to nie wina uszczelki bo jak przejrzałem przewody to sucho jest.

Co do logów to przeczyszczę przepływomierz i sprawdzę jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, ale wydaje mi się że jeżeli jeżdżąc po mieście nie ubywa Ci płynu nic, to raczej nie będzie to wina uszczelki.

Prawdopodobnie winna jest chłodnica, albo wąż idący od termostatu, jeżdżąc po mieście pewnie nie otwiera się, albo zbyt krótko pracuje otwarty żeby puścił wyciek.

Od tego bym zaczął szukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływomierz do wymiany... mi ostatnio zaczął słabo iść i go tak przeczyściłem, że musialem drugi kupić... więc te czyszczenie nie za bardzo pomaga, a raczej szkodzi, po wymianie odżył.

napisz czy po przeczyszczeniu u ciebie lepiej szedł, bo u mnie już całkiem nie miał mocy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...