Skocz do zawartości

v0lfik

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O v0lfik

Osiągnięcia v0lfik

0

Reputacja

  1. To nie jest taka łatwa sprawa bo auto praktycznie nie skręca i pokonanie zakrętu 90st. jest nie realne....
  2. Część. Wymieniłem dzisiaj wahacze oraz końcówki drążka kierowniczego i po złożeniu mam problem ze skręcanie kół, koła ledwo co skręcają odchylenie to ok 15 st. Kierownica można skręcić na pół obrotu. Przy wymianie górnych wahaczy miałem problem z wybiciem śruby i musiałem wymontować cała zwrotnice wraz z kolumna bo podczas wybijania skrzywiła się śruba. Co przy skladaniu mogłem zrobić źle?
  3. Tak wiem ze kupuje sie po numerze, ale nie było naklejki na tej półosi, więc miałem nie kupować żadnej? Wymontowaną połoś wziąłem na szrot i dobrałem do a4 b5 99 1,9tdi - tak była opisana na szrocie, pasowała również wyglądem, ilością zębów i długością. Dodatkowo sprawdziłem w etce i są dostępne 4 rodzaje do b5 z rocznika 99, a wyglądem pasuje tylko jedna, ta co kupiłem na szrocie. Więc wydaje mi się że kupiłem dobrą. Mechanik chyba też widział co wkłada, wiec skoro zamontował to znaczy że jest dobra, wiec pytanie co zrobił źle że wypadła lub znowu ukręciła.
  4. Wymieniana była bo się ukreciła. Wyglądała identycznie do tego sprawdziłem teraz w etce i wychodzi na to że to ta połoś: http://allegro.pl/polos-p-l-vw-passat-b5-8d0407271dp-8d0407272dp-i5717509036.html ilość zębów też się zgadzała i długość też.
  5. Witam, W dniu dzisiejszym u mechanika wymienianą miałem półoś i przegub zewnętrzny - ukręciła się półoś przy pierścieniu zabezpieczającym. Połoś dobrałem na szrocie, zwrokowo wyglądała identycznie a przegób zew. nowy firmy Ruville. Po odebraniu auta i uruchomieniu silnika szok, auto całe wpadało w wibracje, kierownica drżała tak że czułem aż mi głowa wibruje... no to na pięcie obrót i do mechanika w celu sprawdzenia, po ochędzinach diagnoza poszła na poduszki, sprawdziłem z mechanikiem i faktycznie poduszki troche już zużyte ale przed wizytą było ok..... myśle dobra za 2 dni wstawie fure i sprawdzimy te poduszki bo może faktycznie... Wyjechałem więć z warsztatu i przejechałem może 3km i nagle j..b wypieła/urwała się półoś znowu, odrazu do telefon do mechanika, i na holu z powrotem do warsztatu. Najzabawniejsze ze po wypiąciu się półosi wibracie ustały, auto zaczeło pracować jak przed wymianą połosi i przegubu. Co mogło być przyczyną? Jutro chce jechać do mechanika i popratrzeć mu na ręcę bo ewidentnie to jego wina i chce go obciązyć kosztami. Jakieś rady? Audi a4 b5 1,9tdi AVG, skrzynia manualna Dodam jeszcze co moze być istotne, mechanik jak przyjechał i sprawdzał to gdy maksymalnie skrecił koła to przegub wskoczył na swoje miejsce i dało się ruszyć.
  6. Mi trąbi cały czas nawet jak trzymam poduszę w ręku. Sprawdzałem też czy przypadkiem jest dociśniety styk od klaksonu pod tą obudową i wygląda że jest Ok.
  7. v0lfik

    Wymiana sprzęgła i dwumasu

    Czyli brać do AWX i podejdzie Plug&Play
  8. Muszę wymienić sprzęgło i dwumas, z tego co doczytałem na forum do AVG podejdzie sprzęgło z AWX a jak sprawa ma się z dwumasem? Czy trzeba coś będzie przerabiać przy wymianie na sprzęgło i dwumasu od AWX?
  9. Witam, Demontowałem poduszkę i po ponownym zamontowaniu auto wyje mi bez przerwy... wszystko podłączyłem jak poprzednio. Macie jakieś sugestie?
  10. Witam, Poszukuje nr regulatora napięcia do alternatora o numerze 028 903 029 B. Czy regulator o numerze F 00M A45 208 (nr producenta) będzie dobry?
  11. Wszystko znajdziesz w tym temacie, wystarczy przeczytać http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/
  12. Wczoraj podłączyłem fis, i pokazuje mi wszystko elegancko działa, tylko mam dwa pytania. 1. Czy to normalne że jak pokazuje mi spalanie chwilowe gdy wcisnę pedał gazu w podłogę to spalanie chwilowe wzrasta dopiero o ok 3s a jak puszczam (hamowanie silnikiem) od razu wskazuje 0,0L/KM? 2. Gdzieś widziałem że jedną z fukcji fisa jest wyświetlanie spalanie na godzinę w trakcie postoju, da się to aktywować czy to od wersji wsadu zależy?
  13. Tak też myślałem, dzięki
  14. Witam, W instrukcji Etzolda jest informacja że konieczny jest adapter airbag VAS 5094. Obejdzie się bez tego? Jak wasze doświadczenia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...