Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Napinacz paska wielorowkowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od dłuższego czasu jak odpalam auto po nocy lub jak jest zimno to przez chwilę słychać popiskiwanie po chwili jest cyknięcie jak by przekaźnika i pisk ustaje ja obstawiam trzy rzeczy 1.Pasek wielorowkowy 2.napinacz lub 3.Rolka alternatora i w związku z tym mam pytanie ponieważ pasek już kupiłem i będę go wymieniał ale dzisiaj postanowiłem się przyjrzeć napinaczowi i zaobserwowałem że napinacz lekko drga do góry ale to ponoć normalne ale zauważyłem też że pasek daje się ugiąć tak że dotyka tej rolki co napędza wisko od wiatraka a powinien się uginać chyba tylko 1cm?? przy tym jak ruszam paskiem to rusza się również napinacz czy to może wskazywać że napinacz jest już wyrobiony bo nie powinien się uginać?? czy ma prawo się uginać ?? u mojego brata w innym aucie(laguna) napinacz jest taki sztywny że kluczem ledwo go można cofnąć więc wydaje mi się że w moim powinno być podobnie ??

Opublikowano

jaki tam masz napinacz? ale ogolnie powinien stawiac duzy opor.sprawdz tez sprzeglo alternatora.zazwyczaj przez nie pasek drga jesli jest zatarte.

Opublikowano

napinacz mam ten na takim amortyzatorku , jakoś na dniach będę wymieniał ten pasek to zobaczę jak tam te sprzędło alternatora i przy okazji zobaczę jak ten napinacz chodzi tylko boję się że może być do wymiany a to już prawie 400zł :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...