kamilek161290 3 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Wczoraj przebiłem koło...na blacie zapaliły się kontrolki od ABS i ESP..dopompowałem koło do normalnego cisnienia i kontrolki zgasły. Dzisiaj koło zostało naprawione ale co jakiś czas zapala sie ESP i samo raczej rzadko gaśnie. Przed przebiciem koła nigdy nie mialem problemu z ESP. Moze ktoś podpowie co to moze być? ---------- Post dopisany 13-11-2012 at 18:12 ---------- Poprzedni post napisany 12-11-2012 at 21:33 ---------- up Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Kolego najpierw VAG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilek161290 3 Opublikowano 13 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Kolego najpierw VAG jaki tego czasu wartko kupic kabelek? bo kupilem jakis commander full i jakos ciezko idzie sie polapac na programie z ktorym pracuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Polski VAG USB :: www.obd2.pl - akcesoria diagnostyczne dla warsztatów samochodowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario_77 0 Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Miałem podobny przypadek w mojej B7 tyle że u mnie gasła kontrolka po każdym następnym odpaleniu motoru ale po chwili znów się pojawiała. U mnie problem wyszedł z czujnikiem hamulca i jak by tego mało czujnik sprzęgła też był do wymiany bo tempomat się nie załączał Koszt dwóch czujników to coś ok 150zł (zakup w serwisie) no i wymiana (to już można samemu zrobić). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilek161290 3 Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Problem rozwiazany(przynajmniej taki mi sie wydaje) Wystarczylo skrecic kolami max w prawo i w lewo,zgasic silnik,odpalic ponownie i juz 2 dzien jak kontrolka juz nie swieci. Mozliwe ze to chodzilo o kalibracje czujnika kąta skrętu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziako 2 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 niektórzy mówią, że to czujnik hamulca, ale różnie może być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się