sm4kosz 0 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Witam Panowie, poprzedni właściciel nasypał jakiegoś uszczelniacza do chłodnic i dzięki temu wykryłem bardzo ciekawą sprawę. Uszczelniacz wszędzie pozostawia pomarańczowy osad (pomimo że już czyściłem cały układ z tego syfu) i co mnie bardzo zdziwiło osad pojawił się w odmie. Mam wolną odmę więc bardzo łatwo było to zauważyć. Wąż z zewnątrz jest czysty a w środku pomarańczowy kolor i charakterystyczny zapach brudnego płynu chłodniczego. Jakaś diagnoza ? uszczelka ? Proszę o porady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 dziwne, a olej w jakimś masz stanie ?? może uszczelniacze albo uszczelka pod głowicą ale prędzej uszczelniacze nie spala ci płynu ?? i jak jest z dynamiką silnika ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faworyt 0 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 witam moim zdaniem powoli idzie uszczelka pod głowi.nie poszła na tyle żeby od razu było kakao z oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sm4kosz 0 Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Płynu ubyło przez miesiąc około 200-300ml, wcześniej nie zauważałem takich ubytków. Olej w bdb stanie, 2000km dopiero ma. Dynamika też jest okej. W każdym razie z tego co piszecie sprawa jest raczej poważniejsza i chyba czas jechać do mechanika po właściwą diagnozę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Przede wszystkim zobacz ciśnienie na cylindrach to wtedy będziesz wiedział czy pierścienie nie wymagają wymiany. a ciśnienia ci nie robi na układzie chłodniczym tzn czy przewody nie są twarde i czy jak odkręcisz po jakiejś trasie korek od zbiorniczka wyrównawczego to czy ci nie gotuje płynu, bo uszkodzenie uszczelki pod głowicą objawia się właśnie ciśnieniem w układzie chłodniczym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się