Skocz do zawartości

sm4kosz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sm4kosz

Osiągnięcia sm4kosz

0

Reputacja

  1. Nie nie, szklaneczki mają inny dźwięk. Tu jest dosłownie walenie łańcucha o coś. Nie chodzi tu o ten lekki klekot który przeważnie wszyscy mają przy zimnym odpalaniu. U mnie jest dosłownie dźwięk przykładania rozpędzonego łańcucha do metalu.
  2. Witam, od dłuższego czasu próbuję uporać się z klekotem jaki dochodzi z okolic łańcucha łączącego wałki. Klekot pojawią się przy porannym uruchamianiu auta i później dopiero po rozgrzaniu, przy każdym wciśnięciu sprzęgła, gdy auto schodzi z obrotów brzęczy dokładnie tak jak JTD od fiata. Co zostało zrobione: W pierwszej kolejności wymiana oleju, łańcucha na Febi, napinacza na nowy oryginalny Audi, czyszczenie smoka Po zrobieniu powyższego skutek żaden. Nic się nie zmieniło. Sprawdzałem jeszcze napięcie na stykach wtyczki napinacza i również jest ok. Co jeszcze nie zostało zrobione: Nie zmierzone ciśnienie oleju - tak, wiem że to powinno być zrobione jako pierwsze ale nikt w okolicy nie ma manometru; nie wymieniona pompa oleju ze względu na to że nie mierzyłem ciśnienia. Macie może jeszcze jakieś uwagi co mógłbym zrobić lub sprawdzić ? Wymiana pompy to ostateczna sprawa ponieważ wpakowałem już tyle kasy i nie ma dosłownie żadnego skutku, że pilnuję każdego wydanego grosza na te gówno.. Jeszcze dwie ciekawe sprawy na koniec: 1. po wypięciu wtyczki z napinacza łańcuch brzęczy tylko przy porannnym odpalaniu, w czasie jazdy nie. 2. na deklu jest tyko jeden mały ślad w którym łańcuch mógłby ocierać. Poniżej fotki, może z nich coś wypatrzycie:
  3. Sprawdź jakie masz napięcie na klemach przy odpalonym aucie. Może alternator siada.
  4. Pytanie na szybko bo zamawiam postojówki Ledy więc przy okazji wymienię trochę oświetlenia w środku. Jakie typ żarówek idzie na tył do tych lampek Klik ? przy okazji możecie powiedzieć jakie do przedniej lampki - tak dla pewności B5 98r.
  5. Również powoli zabieram się do przekładki. Kupiłem zespolone Depo i pojawiają się problemy. Po wycięciu błotnika nie mogę wpasować tam lampy. Raz wystaje za błotnik, docisnę to między lampą a błotnikiem jest dziura . Może za mało mam tam wycięte ? ma być idealnie pod kątem prostym rant czy może być trochę zaokrąglony ? Druga sprawa to uszy do mocowania też bardzo ciężko wchodzą na swoje miejsce (aż się boje by nie połamać). Powiedzcie czy u Was też z takim oporem to wchodziło wszystko ? czy to u mnie coś nie tak ? z góry dzięki. EDIT: Jeszcze jedno pytanko. Wokół lampy jest guma(uszczelka?) ona ma być pod schowana i niewidoczna pod rantem błotnika czy ma iść równo z błotnikiem ? Może ktoś poratuje fotką lampy zamontowanej i z bliska jak dokładnie to wygląda przy błotniku. Każdy przeważnie wrzuca fotki gotowej przekładki robione z kilku metrów i nic nie mogę się tam dopatrzeć.
  6. Mam u siebie wsadzone Hertze DSK130 i gra to masakrycznie słabo na radyjku Pioneer. Włączone podbicia basu i inne cuda i poza latającą jak głupia membraną żadnych niskich tonów tam nie ma . Gdyby nie to, że oryginalne papierówki mi się rozpadły to pewnie bym je wsadził z powrotem bo miały choć trochę niskich tonów. Wiem, wiem że powinienem wygłuszyć drzwi, zamontować głośnik w dystans to pewnie by to grało, ale zamiast wydawać kasę na maty kupiłem tanią skrzynię Magnata B30 + jakiś prosty wzmak i wtedy zaczęło to przypominać muzykę.
  7. A jak to jest z różnymi wersjami rozrządów w przypadku ADR'a w różnych rocznikach ? coś słyszałem o paskach 152 i 153 zęby. Mam ADR 98r. Co powinienem kupić do kompletnej wymiany w tym przypadku ?
  8. Również mam tak jak u kolegi na zdjęciu (na poprzedniej stronie), ale wg mnie to porażka. Jedynie stacje typowo LPG mają tą końcówkę bym nie musiał wyciągać z bagażnika. Na każdej większej stacji na jaką trafiam udają idiotów, że nie wiedzą co to i muszę nie tyle wyciągnąć co sam to gówno wkręcać i wykręcać Kiedyś to przerobię normalnie w zderzak.
  9. sm4kosz

    Płyn chłodniczy w odmie

    Płynu ubyło przez miesiąc około 200-300ml, wcześniej nie zauważałem takich ubytków. Olej w bdb stanie, 2000km dopiero ma. Dynamika też jest okej. W każdym razie z tego co piszecie sprawa jest raczej poważniejsza i chyba czas jechać do mechanika po właściwą diagnozę.
  10. sm4kosz

    Płyn chłodniczy w odmie

    Witam Panowie, poprzedni właściciel nasypał jakiegoś uszczelniacza do chłodnic i dzięki temu wykryłem bardzo ciekawą sprawę. Uszczelniacz wszędzie pozostawia pomarańczowy osad (pomimo że już czyściłem cały układ z tego syfu) i co mnie bardzo zdziwiło osad pojawił się w odmie. Mam wolną odmę więc bardzo łatwo było to zauważyć. Wąż z zewnątrz jest czysty a w środku pomarańczowy kolor i charakterystyczny zapach brudnego płynu chłodniczego. Jakaś diagnoza ? uszczelka ? Proszę o porady.
  11. A masz benzynkę w baku ? ja gdy mialem pół rezerwy to też mi się tak działo - może dlatego że na podwórku mam skos - dolałem paliwa ze 20l i auto jak nowe .
  12. Mój napinacz prawdopodobnie się kończy ponieważ na zimnym po uruchomieniu jest wszystkim dobrze znane brzęczenie przez 2-3 sekundy a po rozgrzaniu słychać z tyłu silnika brzęczenie. Postanowiłem podczas uruchamiania zimnego silnika (brzęczenia) zlogować nastawnik by wiedzieć co się tam dzieje. Potem zrobiłem krótką rundkę. Z tego co zauważyłem podczas uruchamiania wartość CF była wysoka. Gdy brzęczenie ustało, wartość spadła. Podczas jazdy widać, że te bity się zmieniają czyli nastawnik chyba działa prawidłowo. Proszę o ocenę VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  13. sm4kosz

    Problem z sonda lambda

    Weź Boscha bo montowane są fabrycznie a i sprzedawca przeze mnie sprawdzony. Nie zapomnij po zakupie napisać mu maila do jakiego silnika ma iść, najlepiej podaj pojemność i oznaczenie (np.ADR), wtedy dobierze Ci odpowiednią.
  14. sm4kosz

    Problem z sonda lambda

    Sonda ma latać jak głupia w zakresie 0,2-0,9V. Sprawdzenie przez interfejs LPG mówi, że Twoja sonda padła. Możesz jeszcze sprawdzić na vagu jeżeli posiadasz, wtedy zobaczysz czy są błędy i na kanałach 007, 008, 009 odczytać w jakim zakresie chodzi, ale nie widzę takiej potrzeby - test na fejsie od LPG wystarczy. Osobiście miałem to samo, sonda stała w miejscu, na oscyloskopie niewielkie drgania. Kilka dni temu kupiłem sondę od gościa na tej aukcji NOWA UNIWERSALNA SONDA LAMBDA 4-PRZEWODOWA BOSCH (2538038256) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. . Miałem obawy co do uniwersalnej, ale naczytałem się sporo opinii że z ADR chodzi znakomicie a sporo kasy zostaje w kieszeni. Warto było, sonda gania jak głupia 0,2-0,9; czasy wtrysków benzynowych spadły z 7,5ms do 2,9ms !, przestał szarpać przy zmianie biegów, obroty przestały falować. Chyba najlepsza moja inwestycja do Audi PS. Ważna wskazówka w przypadku wymiany sondy.. po wymianie odłączamy akumulator by zresetować sterownik benzynowy. Bez tego zabiegu u mnie sypało błędami grzałki i czasy wtrysków nie spadły do wartości o jakie mi chodziło czyli 3ms Pozdrawiam
  15. sm4kosz

    Wyłączanie kompresora

    Witam, dziś zauważyłem u brata w A6, że przy włączonej klimie sprężarka wyłącza się i włącza. U siebie w A4 B5 tego nigdy nie zaobserwowałem. A4 ma jakąś uboższą wersje climatronica czy coś mam uszkodzone ? a4 98r. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...