Skocz do zawartości
IGNOROWANY

drgania silnika


A4AvantTDI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam co prawda takie wątki z tym tematem już się pojawiały ale w większości odpowiedzi pozostały niedopowiedziane.

A zatem przy szybkim przyśpieszaniu silnik wpada w drgania w przedziale 1400-2000 obr. lewarek zmiany biegów porusza się do przodu i do tyłu około po 5mm. Przy wolnym przyśpieszaniu i postoju jest ok.

Problem powstał po wymianie rozrządu, wtryskiwacza sterującego, głowica po regeneracji.

Auto poza drganiami prowadzi się super. Nie dymi, ma przyśpieszenie jak przed wymianą.

Czytałem że mogą to być: poduszki lub wtryskiwacz- jak to sprawdzić?

dwu mas i wydech nie mają objawów zużycia.

Proszę kolegów o poradę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnij VAGa i zobacz czy nie skacze Ci dawka paliwa na jałowym biegu, zloguj również korekcje na wtryskiwaczach w grupie 13.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz przednia poduszke -odbojnik,wlasnie to przerabiam a wtopilem kasy na dwie poduchy bez potrzeby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz przednia poduszke -odbojnik,wlasnie to przerabiam a wtopilem kasy na dwie poduchy bez potrzeby

I jak udało Ci się rozwiązać problem?

Ja puki co kupiłem płyn do czyszczenia wtryskiwaczy Liqui moly. Myślę nad lewą poduszką, poprzedni właściciel ją wymieniał ok 2 lata temu i widać na niej pęknięcie gumy, nie jest to oryginał może to to.

podzielę się informacjami jak coś pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobny problem ale nie znam przyczyny,

coś drży przy jeździe na 1-3 biegu przy ok 1,7 tys obrotów. "chyba" tylko na zakrętach, mogą to być przeguby?

z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że przeguby jak są uszkodzone to stukoczą na zakrętach niezależnie od obrotów silnika. Obstawiał bym poduszkę pod silnikiem, 1-3 wchodzisz ostrzej w zakręty i silnik ma większe przeciążenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam 1.9 TDI 115 KM, kurde z tego co piszesz to poważna sprawa może być, jak tylko bede miał wolne to jade do mechanika i mam nadzieje że do poduszki a nie coś w silniku...

Sprawdź również czujnik temperatury wody.

kolega to wyssał z palca ?, żaden czujnik temp wody !!!!

poduszki pod silnikiem to 1 sprawa ,skrzyni biegów też można by było sprawdzić , zawieszenia tłumików ,plecionka. jak wszystko z tym ok szukać przyczyny mechanicznej typu : wtryskiwacze ( logi 013 na jałowym chociaż logi nie są za bardze adekwatne do stanu wtryskiwaczy , wiec najlepiej wyjąc i sprawdzic cisnieniowo i sprawdzic opornośc wtrysku sterującego ) ,pompa wtryskowa ( nastawnik ) jeśli oczywiscie to silnik 90 lub 110km bo nie wiem jaki masz dokładnie motor ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukam numeru fabrycznego lewej poduszki pod silnikiem. Ma ktoś może możliwość sprawdzić w etce? A4 1.9 AFN 98 rok.

I jeszcze jedno z tymi wtryskiwaczami, miałem wymieniany sterujący na używany, jak go sprawdzić. Może znacie kogoś w okolicach Warszawy kto się na tym zna. Albo dokładną poradę jak to zrobić? Z góry wielkie dzięki za info.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjedź do ASO, dobiorą wszystko elegancko po nr VIN. A wcześniej niech ktoś dobrze sprawdzi czy to poduszka. Producentem jest firma AVON, i przy rabacie można ją kupić za 320 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjedź do ASO, dobiorą wszystko elegancko po nr VIN. A wcześniej niech ktoś dobrze sprawdzi czy to poduszka. Producentem jest firma AVON, i przy rabacie można ją kupić za 320 zł.

Kupiłem poduszkę oryginał AVON używkę z gwarancją, wygląda ok. w poniedziałek ją wymienię to dam znać czy pomogło, jeżeli chodzi o płyn do czyszczenia wtryskiwaczy Liqui moly to nic się nie zmieniło. Chciał bym sprawdzić silnik, sprężanie, wtryski- podpowie ktoś gdzie w Warszawie można podjechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do poduszki to wymiana nic nie dała, zostaje wtryskiwacz. Płukanie wtryskiwaczy niewiele pomogło dalej są drgania co prawda troszkę mniejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie cały czas puka tylko przy jednoczesnym skręcaniu i dodawaniu gazu ale samochód mocy nie traci. Mam nadzieje że to tylko poduszka, ale do mechanika pojade na wiosne. Bo teraz zimą wszystko sztywne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjedź do mnie,mieszkam w Ząbkach zmierzymy ciśnienie na tłokach,mam drugi sprawny nastawnik na podmianę.vaga,wtryski sprawne od kolegi speckoma od ALH,ale je wymontowałem bo za mało mocy było.

za malo mocy bo to sa z alh one takie są,mało mocy to tez mało pali :wink: ,tyle ze jak wsadzicie takie do 1z to kąt trzeba poprawić.

sprawdziłem spalanie na nich i nie przekroczyłem 5 litrów na setkę,przy prędkościach 80-110,mapa AHU a pompa AGR -trochę nie bardzo to hula ale niedługo odwiędzę spankiego tylko kupię wtryski od AFNa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opisze mój przypadek

samochód buczał jak jechałem i puszczałem noge z gazu na biegu jak zwalniałem, natomiast jak przegazowwałem na postoju nic nie było słychać

oraz jak jechałem i samochodem zabujało tak na rozdołku ze tak jakby dogniotło go to buczało

i okazało sie ze poduszki do wymiany

znaczy zaryzykowałem i kupiłem dwie używane za 50zł i po załozeniu ustało i ile ciszej sie zrobiło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale tak jak napisałem, u mnie były to poduszki bo po tym zabiegu wszystko ustało od ok. 6msc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...