damage Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 Pod górke na 2-3-ecim biegu przy niskich obrotach do 1700 puchnie,ale gdy już najdzie na moment obrotowy,który włącza turbawke to w fotel wciska niemiłosiernie muł muł a po chwili strzala,wcześniej było ok czyli po zaślepieniu egr teraz znów muł.Zna ktoś anitidoyum na tego typu zachowania???.Nie mam jak zrobić logów,bo zapodziały sie stery od klonika i przy okazji jak ktoś mógłby użyczyć plików do klona VAG 1062+ będe ogromnie wdzięczny,pozdrawiam. ---------- Post dopisany at 18:24 ---------- Poprzedni post napisany at 15:23 ---------- dziekuje wszystkim za wyczrpujace odpowiedzi,normalnie jestem pod wrazeniem
Malinek110 Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 Kurde a wiesz jak tam sytuacja z turbina jak tam kierowniczki. Jak turbo jest czyste i zaworek od turbiny sprawny to nawet jak masz 1200 obr silnik jest taki bardzo czuły na kazdy ruch pedałem gazu no a tym co sie dzieje przy 1800 obr to juz nie mówie;p
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się