Pretor Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 Ponadto paski Gates są po górze gładkie a np. Conti są porowate co może też mieć wpływ na to jak chodzi zanim się rozgrzeje.
MASATO Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 u siebie w AFN mam wszystkie paski gates od 24 tyś. km i nigdy nic nie zapiszczy nawet na sekundę, więc nie zwalajcie winy na paski, bo na pewno coś go już lekko przytrzymuje i dlatego pasek się lubi śliznąć i przypiszczy... Musashi już wam napisał że jak wszystko jest ok w aucie to nawet byle jaki pasek nie ma prawa zapiszczeć a wy dalej swoje...
radioo11 Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Opublikowano 27 Listopada 2012 tak to tez zauwazylem ze jest dosc sliska ta powierzchnia zewnetrzna na gates a conti porowaty moze to powod byl u mnie?
trepek Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 Musashi ma rację. U mnie też piszczało coś przy rozruchu. Dzisiaj pasek alternatora sobie zafundował kuracje odchudzającą i ma połowę szerokości, reszta rozsypała się dosłownie po całym silniku wkręcając się we wszystko. Muszę rozebrać przód i wszystko posprawdzać. Każde łożysko, napinacz, wisko itp. Nie będzie mi tutaj TDI pokazywać humorków, o nie, nie ze mną te numery:wink:
radioo11 Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Opublikowano 28 Listopada 2012 napinacz pewnie krzywy.sprawdz to na poczatek
MASATO Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 a napinacz mógł się skrzywić przez źle działające sprzęgiełko alternatora, więc je też pasuje sprawdzić
trepek Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 Jak sprawdzić to sprzęgiełko? Napinacz można naprostować czy jak krzywy to bezwzględnie do wymiany?
Pretor Opublikowano 29 Listopada 2012 Opublikowano 29 Listopada 2012 Sprzęgiełko możesz sprawdzić próbując obracać bez ściągania paska cienkim śrubokrętem blaszkami które wentylują alternator (taki wentylator wewnątrz alternatora umieszczony w jego tyle, widać go między żeberkami patrząc na niego od góry). Jeśli możesz obracać łopatkami tego wentylatora tylko w jedną stronę to jest ok, jeśli nie możesz ruszać w ogóle lub w obie strony to sprzęgiełko jest do wymiany. Co do napinacza, jeśli jego koło pasowe jest pod kątem to napinacz jest tylko do wymiany bo jest wyrobiony w środku.
trepek Opublikowano 29 Listopada 2012 Opublikowano 29 Listopada 2012 Zapomniałem, że nie mam sprzęgiełka alternatora:grin: Bo to 1995r to jeszcze nie było.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się