Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 APT] strzela, zamulony jest i gasnie


jocker01

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc, Panowie potrzebuje rady.

kolega kupil sobie b5 z 99r po lifcie, mial kilka problemow z silnikiem, rozwiazalismy te janbardziej oczywiste, jak odpowietrzenie silnika, wymiana swiec itd.

Samochod bardzo nie lubi skonowania vagiem bo od razu zaczyna swirowac po odlaczeniu.

Vag pokazal uszkodzona lambde oraz 17536 Długoterminowy pomiar paliwa – system za słaby (bank 1). Lambda zostala wymieniona na nowa ale i tak blad sie pojawia :( SIlnik raz chodzi dobrze a raz jest strasznie "ospaly", strzela w rure. nie odpala bez dodania gazu lub gasnie zaraz po odpaleniu. Co moze ozaczac ten blad 17536. Co jeszcze sprawdzic aby wreszcie to jezdzili tak jak moj. Prosze doradzcie. Kolega troche juz panikuje bo w przyszlym miesiacu ma jechac do Polski. Pozdrawiam Jocker01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fuel pressure/pump, injector(s), intake / exaust leak, AIR system, hose leak. dzieki za mozliwe przyczyny. Jak tylko ten blad sie pojawi znow to bedziemy dalej szukac. usunelismy uszkodzony waz znajdujacy sie na przepustnicy (cieki i gruby) i wciaz muli :( Pozdrawiam Jocker01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fuel pressure/pump, injector(s), intake / exaust leak, AIR system, hose leak. dzieki za mozliwe przyczyny. Jak tylko ten blad sie pojawi znow to bedziemy dalej szukac. usunelismy uszkodzony waz znajdujacy sie na przepustnicy (cieki i gruby) i wciaz muli :( Pozdrawiam Jocker01

dobry restet Ecu nie jest zły więc wiesz co masz robić :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobry reset ecu? coz to takiego? pierwsze slysze :decayed: Pozdrawiam Jocker01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobry reset ecu? coz to takiego? pierwsze slysze :decayed: Pozdrawiam Jocker01

Jak lambda została wymieniona na nie ori to komp może świrować dalej. Logi dynamiczne trza by było wykonać i wrzucić w odpowiedni dział, a skoro burzy przy vagowaniu to profilaktycznie posprawdzaj WSZYSTKIE bezpieczniki. Audi jak każda kobieta potrafi kaprysić.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzeki za bardzo wyczerpujaca wypowiedz, zgadles, lambda jest nie oryginalna, ale markowa. Sprawdze bezpieczniki przy najblizszej okazji. Dziekuje za wszelkie informacje. Pozdrawiam Jocker01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy jak strzela w rure to zbyt uboga mieszanka. Należy sprawdzić czy nie ma lewego powietrza. Starsze samochody mają już stwardniałe części gumowe, toteż jak coś rozkręcałeś to sprawdź czy wszystko jest szczelne. Jeżeli sonda jest nie oryginalna to może podawać błędne informacje do komputera. Błędy mogą sie sumować i stąd czasami trudno wyszukać przyczyne niedomagania. Generalnie i bez Vaga'a wiadomo że: należy sprawdzić przepustnice, przepływonierz i sonde lambda.

Tam na początku wspomniałeś, że czasami chodzi dobrze, to może gdzieś nie ma dobrego styku albo lewe powietrze, bo to jest typowy objaw, raz dobrze raz źle. Chyba lewe powietrze, ale musicie to sprawdzić jedno po drugim i wykluczać poszczególne połaczenia. A czy po wymianie filtra powietrza wszystko złożyło się bez kłopotu. Czasami najbardziej oczywiste i błache błędy sprawiają dużo kłopotu bo jest się pewnym, że to było zrobione dobrze. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki Panowie, bedziemy szukac przyczyny w przyszlym tygodniu. Pozdrawiam Jocker01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...