szafir1985 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Witam Mój problem polega na tym, że gdy autko stoi w miejscu nasłonecznionym (przeważnie tak ok 8 godzin jak jestem w pracy) po tym czasie zaczyna całkiem ładnie ciągnąć gdy przejade kawałek i tak, że silnik dojdzie do 90 stopni to mija i jedzie normalnie bez rewelacji jak na ten silnik przystalo, duży wpływ ma na to temperatura zewnętrzna bo jeśli na zewnątrz jest tak ok 20 stopni nie mam takiego objawu wzrostu mocy, podejrzewam ze coś jest nie tak z tego co czytalem wydaje mi sie ze to może być przepływka??? dodam ze EGR wyczyszczony i n75 jakieś dobre pół roku temu wymieniony bo padł i jeździć było można tylko 120 :/, dodam że nie mam możliwości podłączenia pod VAG-a ani również przełożenia przepływki od kogoś... Czy ktoś z Was miał taki przypadek i jeśli tak to co było przyczyną?? * nazywaj prosze watki zgodnie z regulaminem [Musashi]
Piotrek98igo Opublikowano 12 Czerwca 2008 Opublikowano 12 Czerwca 2008 po prostu puchnie,w cieple dni tak sie to objawia,gdy rosnie tem w dolocie...jedyne wyjscie to FMIC
wojtek2626 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Szkoda że nie masz mozliwości podpięcia pod VAG-a i zrobienia logów mozesz spróbowac zrobic otwory w nadkolu za IC żeby poprawic przepływ powietrza, zobacz tez czy czasem ktos nie wsadził kratki w zderzak od benzyny przed IC. Tak poza tym przeczytaj regulamin i stosuj odpowiednie TAGI
lesand Opublikowano 13 Czerwca 2008 Opublikowano 13 Czerwca 2008 dodam że nie mam możliwości podłączenia pod VAG-a Jeśli chodzi o VAG-a to polecam: http://www.a4-klub.pl/smf/gdansk_serwis_godny_polecenia_tuning_i_naprawy-t27756.0.html , z Pelplina nie masz daleko a chłopaki znaja sie na rzeczy Za podpięcie VAG-a, logi statyczne i dynamiczne zapłaciłem 50 zł.
Musashi Opublikowano 13 Czerwca 2008 Opublikowano 13 Czerwca 2008 trzeba autko zdiagnozowac, bez tego bardzo trudno o diagnoze, przyczyn moze byc kilka. przeplywka, czujnik temperatury powietrza w dolocie, czujnik cisnienia w dolocie, czujnik temperatury plynu chlodzacego. hmm i inne mozesz miec sytuacje w ktorej po nagrzaniu sie do temperatury roboczej ktorys z tych elementow zaczyna byc niesprawny. zeby wyeliminowac ktory trzeba sprawdzic bledy, oraz zrobic logi stat oraz dynamiczne. interface VAG kosztuje ponizej 100 zl. wiec to kwota mniejsza niz dojazd do serwisu i koszt uslugi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się