paweu1 0 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Proszę o ocenę logów Passata kolegi Interesują mnie opinie na temat tego co dzieję się powyżej 2700 obrotów, spada doładowanie, a co za tym idzie przepływka źle mierzy i jest zła dawka paliwa w 008 (wartości w kolumnie 4 są wyższe od pozostałych) Czy to jest początek zacinających się kierownic w turbo? Logi zrobione na szybko, 3 grupy jednocześnie Log (0 - 003,008,011) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Faktycznie ta dawka paliwa (ograniczenia dymienia) jest zawyżona mimo niedoładowania i małej ilości masy zasysanego powietrza. Faktem natomiast jest to, że turbo najpierw przeładowuje a potem niedoładowuje ale nieszczelności w dolocie nie ma więc albo przycina się sztanga w gruszce siłownika podciśnienia przy turbo albo zmienna geometria w tym silniku BKC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Na szybko to mozna... kanapke w McD zjeść. Zapraszam z kompletem logów wykonanych porządnie... kazda grupa osobno.... pamietajcie - logujemy na 3 biegu na pełnym bucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweu1 0 Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Ciszę się, że w końcu temat ruszył. Dzięki za potwierdznie moich podejrzeń co do przycinających się kierownic To jest Passek kolegi, powiem mu żeby go troche przegonił i wtedy wrzucę komplet logów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się