Pawełek 0 Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Witam. Muszę wymienić uszczelkę pod głowicą i zrobić planowanie bo leci mi olej z prawej strony jak się patrzy w głąb kolektora ssącego, moje pytanie co mogę jeszcze zrobić niewielkim kosztem przy okazji tego remontu? Mam 315 tysięcy przebiegu, dobrze odpala zimny i ciepły, troszkę słychać klekotanie zaworów, głównie na zimnym silniku- można wymienić tylko kilka czy koniecznie zmienia się wszystkie? Co warto jeszcze sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko42 0 Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Witam. Muszę wymienić uszczelkę pod głowicą i zrobić planowanie bo leci mi olej z prawej strony jak się patrzy w głąb kolektora ssącego, moje pytanie co mogę jeszcze zrobić niewielkim kosztem przy okazji tego remontu? Mam 315 tysięcy przebiegu, dobrze odpala zimny i ciepły, troszkę słychać klekotanie zaworów, głównie na zimnym silniku- można wymienić tylko kilka czy koniecznie zmienia się wszystkie? Co warto jeszcze sprawdzić? jeśli już masz zwaloną głowicę to odżałuj troszkę więcej grosza i zrób raz a porządnie i spokój silnik widzę po profilu 1.6 nie powinno być tragedii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawełek 0 Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 no właśnie chce tak zrobić, dlatego chciałbym wiedzieć co wymienić żeby poprawić kondycję i przedłużyć żywotność mojego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyper 1 Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 szklanki i uszczelniacze, wszystkie 4 bo skąd bedziesz wiedział która sie zapycha, nie jest to duzy koszt i pozbedziesz sie klekotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 8 zaworów jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyper 1 Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 a no tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 7 Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Tu nie ma takich kosztów remontu głowicy jak w 1.8 W 1.8 jest 20 zaworowe i części znacznie więcej kosztują niż do 1.6. Jak już robisz remont to oddaj głowicę do specjalistycznego zakładu, niech zrobią uszczelnienia, prowadnice zaworów i planowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się