Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Prośba o analize logów


rogerstargard

Rekomendowane odpowiedzi

-termostat do wymiany

-rozrzad do ustawienia (kąt syncgronizacji) [kiedy wymieniales rozrzad,w jakim stanie jest napinacz ? ]

-problem z utrzymaniem doladowania [przycinajace kierownice ] - pomasuj troche pedal prawa stopa /Kup WD40 i recznie rozruszaj kierownice [co i jak bylo na forum - poszukaj] - choc 011BS temu zaprzecza ... :mysli:

-troszke duze korekcje na 3-im cylindrze ... [ale jak doprowadzisz termike do porzadku oraz ustawisz rozrzad do zrob ponownie 013]

-lmm mierzy jak glupi .... :mysli: [003BS]

to chyba tyle ... :wink4:

p.s byly jakies bledy zapisane w sterowniku ...

p.s. 2 zrob 3 razy zrzedu 010 dynamiczne i wstaw .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ladnie luftu dowalone.... starczyloby na dwa AJM y :wink4: tak jakby ktos grzebal w mapach....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ladnie luftu dowalone.... starczyloby na dwa AJM y :wink4: tak jakby ktos grzebal w mapach....

Z tego co widze auto jest na seryjnym doladowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rogerstargard - sprawdz numer Twojego lmm... czy to jest taki jak powinien byc zamontowany w AJM-ie ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

jeszcze raz dzięki za analizę :hi:

rozrząd był wymieniany 40 tys temu, także musieli coś spartaczyć, bo raczej już by nie wysiadł.

Tak myślałem ze termostat do wymiany. lmm ktoś już wymieniał - nie jest oryginalny nie wiem czy są jakieś numery nie widziałem ale jeszcze sprawdzę.

co do błędów to nic na razie nie było.

postaram sie wszystko zrobić na ten weekend i wrzucę nowe logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ladnie luftu dowalone.... starczyloby na dwa AJM y :wink4: tak jakby ktos grzebal w mapach....

nie tedy droga .... :wink4: [mapy zostaw w spokoju]

lmm ktoś już wymieniał - nie jest oryginalny nie wiem czy są jakieś numery nie widziałem ale jeszcze sprawdzę.

:evil:

czyli to wyjasnia tak wysokie pomiary lmm .... nie musisz juz nic sprawdzac .... kup ori lmm [przeznaczony do tego modelu] zrob rozrzad [ustaw] i termostat oraz rozruszaj kierownice i ciesz sie zdrowa furmanka .... :wink4:

po tych zabiegach zrob kontrolne logi .... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...