rogerstargard
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O rogerstargard
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia rogerstargard
0
Reputacja
-
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
rogerstargard odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Polecam kolegę Marcina, profesjonalna obsługa oraz szybka wysyłka -
czyli rozumie, że motul specyfic 505.01 502.00 505.00 będzie najlepszy, a mam jeszcze jedno pytanie czy tego motula mogę zalać do passata 2006 poj. 1,9 moc 105KM, bez filtra cząstek stałych?
-
Witam! mam pytanie czy do Audi A4 1,9 TDI PD, rok prod. 2000 AJM mogę zalać olej Mobil 1 ESP Formula 5W-30???
-
Witam! mam taki sam silnik jak twój do pracy mam ok.13km po drodze jedna wioska i przejeżdżam przez całe miasto ok 4km. Auto teraz pali do 6l/100 a zimą ok 6,5-6,8l/100. Auto w mieście dopiero osiąga 90 st. a niekiedy tuż przed zakładem. Pzdr
-
[B5 AJM] Trzęsie budą i lewarkiem skrzyni biegów na bigu jałowym
rogerstargard odpowiedział(a) na kostek01 temat w 1.9TDI
Witam! przyłączę się do tematu. W zeszłym roku latem gdy silnik się nagrzał i po przejechani ok 50km podczas ruszania szarpało, ciężko było ruszyć. Przyszła zima i przestało, wszystko było ok. Teraz znowu problem powrócił. Przeglądam forum i nie jestem pewien co może być przyczyną czy poduchy i plecionka czy jednak sprzęgło. Proszę o pomoc. pzdr -
[B5 AJM] Nierówna praca silnika na biegu jałowym !
rogerstargard odpowiedział(a) na spec44 temat w 1.9TDI
no z tym rozrządem to nie jest tak w normie na wolnych obrotach waha się -0,6 do -2,2; a podczas przyspieszania 0,0 do -1,7. Po pierwsze rozrząd do wymiany a jeżeli był robiony no to napinacz jest źle naciągnięty albo tłumik paska rozrządu nie był wymieniony. Te duże wahania na luzie mogą być przyczyną falowania obrotów. -
im bliższe 00 tym lepiej znaczy zdrowy silnik i wtryski
-
co tu można powiedzieć za wiele nie bo nie widzę dynamicznych. kąt synchronizacji do ustawienia najlepiej na 0, niska temperatura termostat do wymiany, korekcje w normie.
-
nie będzie dżyt dżyt AFN ma wtryskiwacze sterowane mechanicznie (przez pompę) a nie elektroniką. W grupie 013 można sprawdzić korekcje ale one nie muszą jednoznacznie powiedzieć czy wtryski są niedobre to może być wiele innych rzeczy niedobrych.
-
Witam! Mam problem ze swoja A-4 po przekroczeniu ok 3200 obr/min wpada w tryb awaryjny. Poniżej daje logi dynamiczne nie mogłem więcej wkręcić go niż 3300 obr/min, bo wpada w tryb. 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f69aed48b33f8688.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29bf7e9331c3c5ff.html 011 x2 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cd3004738c650071.html 011 BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a32c901d3dd8f687.html Z góry dzięki za pomoc i uwagi.
-
kąt synchronizacji do regulacji (rozrząd)
-
[B6 AWX] Prośba o analize logów, turbo się nie załącza. Planowany chip
rogerstargard odpowiedział(a) na Młody_drog temat w Audi
Kąt synchronizacji skacze, rozrząd dawno wymieniany? Termostat do wymiany. Reszta logów do poprawy. -
w autach z PD sprawdza się kąt synchronizacji w grupie 004 ostatnia rubryka. A co do świec to są bardzo ważne przy takich temperaturach, ja wymieniłem nie cały tydzień temu na nowe Beru i nie narzekam z odpaleniem .
-
[B5 AJM] Podczas uruchamiania zimnego silnika szarpie i dymi
rogerstargard odpowiedział(a) na Wagi temat w 1.9TDI
AJM nie ma pompy wtryskowej tylko pompo-wtryskiwacze -
najpierw sprawdź zasilanie na świecach czy jest, wypnij G62 wtedy można sprawdzisz nawet jak temperatura silnika jest powyżej 5 st (napięcie przez ok 20 sek.), jeżeli nie będzie sprawdź bezpiecznik (czy nie jest przepalony a następnie czy jest zasilanie 12V) i przekaźnik nr 8 (czy jest główne zasilanie, a następnie czy jest zasilanie sygnału sterującego od komputera). A świec nie ma co wymieniać.