Skocz do zawartości

rogerstargard

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rogerstargard

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rogerstargard

0

Reputacja

  1. Polecam kolegę Marcina, profesjonalna obsługa oraz szybka wysyłka
  2. czyli rozumie, że motul specyfic 505.01 502.00 505.00 będzie najlepszy, a mam jeszcze jedno pytanie czy tego motula mogę zalać do passata 2006 poj. 1,9 moc 105KM, bez filtra cząstek stałych?
  3. Witam! mam pytanie czy do Audi A4 1,9 TDI PD, rok prod. 2000 AJM mogę zalać olej Mobil 1 ESP Formula 5W-30???
  4. Witam! mam taki sam silnik jak twój do pracy mam ok.13km po drodze jedna wioska i przejeżdżam przez całe miasto ok 4km. Auto teraz pali do 6l/100 a zimą ok 6,5-6,8l/100. Auto w mieście dopiero osiąga 90 st. a niekiedy tuż przed zakładem. Pzdr
  5. Witam! przyłączę się do tematu. W zeszłym roku latem gdy silnik się nagrzał i po przejechani ok 50km podczas ruszania szarpało, ciężko było ruszyć. Przyszła zima i przestało, wszystko było ok. Teraz znowu problem powrócił. Przeglądam forum i nie jestem pewien co może być przyczyną czy poduchy i plecionka czy jednak sprzęgło. Proszę o pomoc. pzdr
  6. no z tym rozrządem to nie jest tak w normie na wolnych obrotach waha się -0,6 do -2,2; a podczas przyspieszania 0,0 do -1,7. Po pierwsze rozrząd do wymiany a jeżeli był robiony no to napinacz jest źle naciągnięty albo tłumik paska rozrządu nie był wymieniony. Te duże wahania na luzie mogą być przyczyną falowania obrotów.
  7. im bliższe 00 tym lepiej znaczy zdrowy silnik i wtryski
  8. co tu można powiedzieć za wiele nie bo nie widzę dynamicznych. kąt synchronizacji do ustawienia najlepiej na 0, niska temperatura termostat do wymiany, korekcje w normie.
  9. nie będzie dżyt dżyt AFN ma wtryskiwacze sterowane mechanicznie (przez pompę) a nie elektroniką. W grupie 013 można sprawdzić korekcje ale one nie muszą jednoznacznie powiedzieć czy wtryski są niedobre to może być wiele innych rzeczy niedobrych.
  10. Witam! Mam problem ze swoja A-4 po przekroczeniu ok 3200 obr/min wpada w tryb awaryjny. Poniżej daje logi dynamiczne nie mogłem więcej wkręcić go niż 3300 obr/min, bo wpada w tryb. 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f69aed48b33f8688.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29bf7e9331c3c5ff.html 011 x2 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cd3004738c650071.html 011 BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a32c901d3dd8f687.html Z góry dzięki za pomoc i uwagi.
  11. kąt synchronizacji do regulacji (rozrząd)
  12. Kąt synchronizacji skacze, rozrząd dawno wymieniany? Termostat do wymiany. Reszta logów do poprawy.
  13. w autach z PD sprawdza się kąt synchronizacji w grupie 004 ostatnia rubryka. A co do świec to są bardzo ważne przy takich temperaturach, ja wymieniłem nie cały tydzień temu na nowe Beru i nie narzekam z odpaleniem .
  14. AJM nie ma pompy wtryskowej tylko pompo-wtryskiwacze
  15. najpierw sprawdź zasilanie na świecach czy jest, wypnij G62 wtedy można sprawdzisz nawet jak temperatura silnika jest powyżej 5 st (napięcie przez ok 20 sek.), jeżeli nie będzie sprawdź bezpiecznik (czy nie jest przepalony a następnie czy jest zasilanie 12V) i przekaźnik nr 8 (czy jest główne zasilanie, a następnie czy jest zasilanie sygnału sterującego od komputera). A świec nie ma co wymieniać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...