Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Podczas uruchamiania zimnego silnika szarpie i dymi


Wagi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

Problem polega na tym iż podczas odpalania(zimny silnik) audi szarpie,trzesie a z rury wychodzi duzo biało-szarego dymu.Po przejechaniu paru kilometrów i nagrzaniu silnika wszystko ustaje i działa jak trzebaZauwazyłem równiez ubywanie płynu chłodniczego (od max do min w 2 tyg.)

oraz słychac jak płyn sie przelewa i bulgocze (w środku czuc trochę spalinami)......

:mysli:

Co wnioskujecie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byc moze uszczelka pod glowica. powachaj plyn chlodzacy w zbiorniczku czy nie smierdzi spalinami i czy nie ma tulstych plam

podlacz VAG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelka glowicy :cool1:[br]Dopisany: 18 Styczeń 2009, 16:52_________________________________________________zrob pomiar kompresji, na zimnym i na goracym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź świece żarowe dla zasady.

no niewiem, najpierw raczej bym sie zajal glowica

Problem polega na tym iż podczas odpalania(zimny silnik) audi szarpie,trzesie a z rury wychodzi duzo biało-szarego dymu.Po przejechaniu paru kilometrów i nagrzaniu silnika wszystko ustaje i działa jak trzeba

Zauwazyłem równiez ubywanie płynu chłodniczego (od max do min w 2 tyg.)

oraz słychac jak płyn sie przelewa i bulgocze (w środku czuc trochę spalinami)......

jednak uszczelka :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzenie świec trwa max 10minut a może wykazać dodatkowy mankament. Więc stwierdzenie, że sprawdziłbym pierw uszczelkę jest trochę nad wyrost. 10minut go nie zbawi a i tak będzie musiał ściągnąć górną plastikową osłonę silnika. Nie mówię zresztą że nie masz racji Musashi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle ze jazda z walnieta uszczelka jest niezdrowa dla silnika...

i nie powinno sie jezdzic, a w trakcie naprawy, mozna sie bawic w filtry, swiece, i co tam tylko dusza zapragnie, tymbardziej ze i tak beda zdemontowane :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałem Audi do mechera i ma wymienić uszczelke.......mam nadzieje że to to :smutas:

a macher dobry, chociaz? bo to delikatna operacja, mozna duzo zepsuc. rozrzad miales wymieniany? dobra okazja aby to zrobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałem Audi do mechera i ma wymienić uszczelke.......mam nadzieje że to to :smutas:

tak z ciekawości, można wiedzieć ile taka operacja kosztuje?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A się wygłupiłem z tymi swiecami :embarrassed:

Sorry Panowie. :hi:

Jak tam uszczelka założona?

Ciekawi mnie, przy jakiej temperaturze ci bulgotało w zbiorniczku wyrównawczym ?

Co z ganetem (stan i kolor oleju) jak pytano wyżej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Podczepię się do tematu bo mam podobny problem i taki sam motor - ubywa płynu chłodniczego bulgocze w kabinie klima

Dodam , że u jednego znachora byłem i podobno jest mała dziurka w chłodnicy, ale dopiero ją wylukał jak dodał jakiś barwnik do płynu. Bulgotanie podobno zniknie po napełnieniu klimy.

Z własnych spostrzeżeń.

- nalotu na korku wlewu oleju nie ma

- stan oleju w nornie kolor też

- płyn chłodniczy nie śmierdzi spalinami , zauważyłem małe tłuste plamki ( czy mogą pochodzić od płynu uszczelniającego który wlałem po diagnozie znachora?)

Po nagrzaniu silnika na zegarze 90 i na klimatroniku też 90 (dziwne zjawisko podczas nagrzewania na klimatroniku było 90 o na zegarze dopiero 80) -więcej niż 90 nie pokazuje.

Na forum poczytałem że jeśli w grę wchodzi uszczelka głowicy to po odkręceniu korka przy 90 stopniach to płyn będzie się przelewał z powietrzem.

No i tak zrobiłem , ku mojemu zdziwieniu po odkręceniu korka zero reakcji w zbiorniczku wyrównawczym żadnego przelewania płynu, a przy odkręcaniu zero podciśnienia.

Jeszcze nie podpinałem pod VAG-a bo dopiero jedzie z allegro

proszę was o diagnozy , no i o rady wiem że najłatwiej powiedzieć że to uszczelka pod głowicą dlatego zanim się za to zabiorę chciałbym wykluczyć co innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...