Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana na licznik poliftowy


Mati_23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie mam ogromną proźbę gdyż czy jest osoba na forum która jest wstanie pomuc mi w przerobieniu kostek z przedlifta na poliftowe bo posiadam zegar z S4 lift z kostkami ale juz schemat mam ale jakoś mi się to nie układa pomyślnie i proszę o pomoc ewentualnie kogoś z terenu ślaska, opolskiego kto to ogarnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem ci że jestem na tym samym etapie. Na forum jest wątek, 150 stron. Przerobiłem go całego, ale po jakiś zmianach połowa linków nie działa, odnośniki do innych tematów też nie. Były też zamieszczone nawet schematy tych przejściówek ale wszystko wcięło więc teraz sam kombinuje. Niby zrobiłem już tego "pająka" czyli przejściówkę z kostek T26 na T32. Podłączyłem dzisiaj ale d*pa, coś nie działa. FIS w ogóle nie odpalił tylko co niektóre kontrolki się świeciły albo żarzyły bądź mrugały. Więc coś jest nie tak. W wolnej chwili będę to sprawdzał. Może gdzieś coś nie łączy, brak jakiejś masy itp. Jak dojdę z tym do ładu to wrzucę schemat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz oryginalnej kostki możesz dorobić z kostki od hdd (tej szerokiej IDE) do testów na biurku taką używałem i działała. Oczywiście do zwykłego licznika po lifcie (z cyfrowym zegarkiem) nie wiem czy w s-ce jest tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorobienie wtyczek to nie problem - już to opanowałem. Kwestia jest raczej w dokładnym połączeniu wszystkiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie ja sto stoję w miejscu jak na razie zbieram schematy itp a nie moge sobie auta uziemić bo do pracy musze jeździć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, ja przejściówkę wstępnie zrobiłem. Tak wygląda mój schemat:

przejciwka.jpg

Nie wszystko mam jeszcze podłączone bo wolne zostały:

PIN 24 z Żółtej kostki - immobilajzer, wiadomo trzeba kombinować więc to chwilowo nie ważne.

PIN 11 z Niebieskiej kostki - ABS sygnał zwrotny, ABS też na razie odpuszczam bo coś tam trzeba zmienić żeby kontrolka działała prawidłowo, więc też chwilowo nieważne.

PIN 12 Żółtej kostki - rezerwa paliwa, ostrzeżenie o rezerwie i to muszę rozkminić, bo jest jeszcze PIN 25 z kostki żółtej - niby wskazania zegara paliwa i mam to podłączone aktualnie pod PIN 5 z kostki T32 niebieskiej. Coś tu na pewno nie gra bo VAG wywalił błąd 00771 czujnik rezerwy paliwa.

Oprócz tego VAG wywalił jeszcze 3 błędy ale tych można było się spodziewać, czuli 1128 - info o immo, 1176 - klucz, usterka kluczowa i 779 - czujnik temperatury zewnętrznej. Narazie chce opanować rzeczy podstawowe, dopiero później zajmę się samym FISem i dodatkowymi czujnikami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może po weekendzie będę coś grzebał więcej i wyjaśniał wszystkie wątpliwości.

PS: Marti fajny Awatar :) Mam taki sam na forum Audi 80 :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...