Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tylny spryskiwacz b7 avant


VanRay

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dopadł mnie problem z tylnym spryskiwaczem. Podejrzewam że przewód na łączeniu klapy bagażnika i budy albo się przetarł albo doszło do rozpięcia i płyn leci mi do bagażnika. Rozebrałem tapicerkę klapy ale zatrzymałem się na tej gumowej rurce (wyglądającej jak od odkurzacza) - czy tam jest jakieś łączenie? Jak rozebrać plastikową zabudowę od "ręki" klapy? Czy trzeba pół auta rozbierać by naprawić tą usterkę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobny temat już był, mogłeś się podłączyć. Na której gumowej rurce się zatrzymałeś? Na tej między klapą a budą? To tam nie ma łączenia. Z tego co wiem, to łączenie jest gdzieś z tyłu auta pod podsufitką, i dalej w jednym kawałku idzie do spryskiwacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatrzymałem się na tej gumowej rurce między klapą a budą - wygląda jak mała rura od odkurzacza, i nie wiem jak dalej rozebrać. Wiesz może jak idzie instalacja tego wężyka? Woda wycieka po słupku właśnie na łączeniu klapy i budy temu myślałem że może tam jest jakieś łączenie :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to zrobiłem tak, że ściągnąłem wszystkie plastiki z klapy, odłączyłem wężyk od silniczka, odłączyłem wtyczkę, i wyciągnąłem wiązkę i wężyk z klapy, wtedy zsunąłem tą gumową przelotkę, i moim oczom ukazał się pęknięty wężyk, i przy okazji urwany kabel od silniczka :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem. Gume sciągasz ona jest zaczepiona w diurach w klapie i budzie. Wezyk mi sie rowniez tam przelamal. Niestety przy podsufitce nie moge znaleć łączenia. możliwe że jest schowana za lewym boczkiem ale nie mam warunkow na rozebranie tego.

Znalazlem na innym forum:

Przewód idzie przez otwór pod ecu w komorze silnikowej do nakładki pod progiem. Potem idzie sobie pod tym plastikiem na progu lewym razem z wiązką i wyłazi nad lampą tylną do góry w słupek. Potem idzie przez tą gumę do klapy. A następnie lewym słupkiem do spryskiwacza. Newralgiczne punkty są cztery.

1. Zaraz za pompką. - wtedy zostawiasz niezłą kałużę jak spryskujesz w okolicach koła przedniego lewego.

2. Gumowe kolanko zaraz nad lampą tylną lewą - wtedy po prostu widać jak cieknie (musisz poprosić o drugą osobę, by popsikała delikatnie, a ty zdejmij sobie osłonkę lewą do lewego schowka)

3. Na łączeniu klapy i samochodu (wtedy cieknie albo na szybę od wewnątrz albo na podsufitkę)

4. Przy spryskiwaczu - wtedy cieknie przez zamek do wnęki koła zapasowego. Ja w ten sposób załatwiłem zamek i utopiłem wlepkę.

Ja już leczyłem punkty 1 3 i 4. U kolegi niedawno łataliśmy punkt 2. Najgorsza rzecz, to zostawić płyn letni w wężu - wtedy jest przeryp. Najlepiej jesieni wypsikać letni i zalać zimowy i popsikać sporo na tył. Wtedy unika się kłopotów.

Ostatnio edytowane przez Charakterek ; 15-12-2010 o 13:41

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki, mi leje na roletę bagażnika z prawej strony - patrząc na otwarty bagażnik, więc to pewnie punkt 3. Przy okazji rozbierania urwałem zaślepkę/maskownicę która zasłania mocowanie klapy bagażnika - wie ktoś czy taką zaślepkę da się gdzieś kupić?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...