mysiak23 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Witam! Trochę się narobiło. Zabrałem się dziś za wymianę świec i kabli WN. Pech chciał, że przy ściąganiu pierwszego kabla z cewki zapłonowej urwałem kawałek zatrzasku/styku z kabla WN. Fragment ten został w cewce przez co nie mogę wcisnąć nowego kabla. Jakieś rady z Waszej strony? Czy jeśli nie uda mi się wydłubać tego fragmentu "styku" to czeka mnie zakup całej cewki, czy może da się wymienić jedynie ten czarny plastikowy zaczep dla kabla? Szukałem w IC i na Allegro, ale nie widziałem żeby sprzedawali tą plastikową część oddzielnie. Nie wiem jak to się może nazywać ;/. Na rysunku zaznaczyłem o który element mi chodzi: http://i48.tinypic.com/11cgsbn.jpg Dzięki z góry za porady.
MASATO Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 jak chcesz to mam taką cewkę i oddam ją za połowę ceny co są na allegro, jest sprawna i auto bardzo ładnie na niej chodziło. jedyna wada to że w 1 cewce był klejony ten plastikowy kołnierz na który nakłada się przewód WN. można jeżdzić na tym bo nic się nie działo, albo możesz po prostu przełożyć z mojej cewki 1 cewkę do swojej i masz wtedy wszystko cacy
mysiak23 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2012 Hmmm ta Twoja cewka jest od benzynowego 2,4 5V? Zacząłem się zastanawiać czy u mnie problemem nie jest pad całej cewki aniżeli problem ze świecami/ kablami WN. W wilgotny dzień auto odpaliło ale nie na wszystkie cylindry. Następnego dnia wcale nie odpala. Rozrusznik kręci, a silnik ani myśli ruszyć. Ehhh... W weekend będę miał pomocnika do naprawy. Jak się więcej dowiem to dam Ci znać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się