sumoss Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Witam potrzvbuje pomocy poniewaz zostalem zmuszony do wymiany pompy wtryskowej w moim 2,5 tdi AKN tylko teraz powstaje problem poniewaz nie moge wydobyc piny z ecu zeby zaadaptowac pompe macie jakies propozycje lub porady jak to zrobic i czym najlepiej i najprosciej ?? Jeszcze tak na marginesie po przekreceniu kluczyka na zaplon pompa wydaje taki dzwiek jak by szybkie tykanie ( na starejk tego nie bylo ) czy wszystko jest ok ?? Nr sterownika pompy 0 281 010 479
dziadek Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 miałem dokładnie tak samo u kumpla, robiliśmy to - pin mieliśmy uniwersalny(niestety już nie pamiętam jaki to był) jakiś i i tak nie szło tego zaadoptować...skończyło się że gość zregenerował starą bo nikt nie był w stanie tego ogarnąć - może znajdzie się ktoś mądrzejszy i podpowie ps. u nas też tak tykało... ---------- Post dopisany at 16:46 ---------- Poprzedni post napisany at 16:45 ---------- aha pin dostaliśmy od elektryka samochodowego, dzwoniąc do niego i przez tel nam podał
sumoss Opublikowano 13 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2012 ok dzieki za info a jak mozliwe jest zeby byl uniwersalny pin cieklawa sprawa jesszcze o niczym takim nie slyszalem znalazlem na necie ze koduja w mojej okolicy (ok 100km) takie rzeczy i trzeba podrzucic im albo licznik ( wyciagniecie pinu z licznika to nie jest problem ) albo sterownik silnika tylko w przypadku automatu (a ja mam tiptropnic) trzeba dostarczyc cale auto i niewiem co ma to do rzeczy ze automat czy nie czxy jest mi ktos w stanie podpowiedziec o co chodzi ??
dziadek Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Ale dzięki pinowi z zegarow nie zalogujesz się do silnika
Gość cwiara Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Ale pin z licznika jest taki sam jak w ECU jeśli zegar jest przyuczony do sterownika silnika.
dziadek Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 To może inaczej, w/g tego co my robiliśmy: - mieliśmy Pin z liczników i gdy próbowałem zalogować się do silnika nie pozwalało na to - gdy dostaliśmy ten kod uniwersalny, autoryzacja przechodziła, tylko wywołało się dalej podczas laczenia na tym moja wiedza się kończy ...
sumoss Opublikowano 13 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2012 hmmm sprawdze jutro w mojej drugiej a4 tylko mysle ze nie bedzie ruznicy ze ta akurat jest AJM ale jesli za pomoca pinu z licznika zaloguje sie do ecu to bede walczyl dalej z tym a jest w stanie powiedziec mi ktos o czo chodzi z tym tykaniem ?? :/ ---------- Post dopisany at 23:37 ---------- Poprzedni post napisany at 23:31 ---------- aa jeszcze jedno pytanie jesli mam pewny licznik z pewnym pinem tylko ze MM rowniez fis 2.5 automat i jesli bym zaadaptowal klucze do niego to nie dalo by sie wtedy zalogowac do ecu jesli pin licznik moze byc taki sam jak w ecu ??
Gość cwiara Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Najpierw trzeba pompe przyuczyc a pozniej zobaczyc czy tykanie wystepuje. Moze to byc przyczyna ze jest nie zaadoptowana. Sent from my iPhone using Tapatalk ---------- Post dopisany at 23:44 ---------- Poprzedni post napisany at 23:40 ---------- Pin licznika jest taki sam jak w ecu jesli zegar byl juz wczesniej przyuczony do ecu. Jesli sie inny licznik wlozy do auta to piny sa inne. Sent from my iPhone using Tapatalk
sumoss Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2012 sp[rawdzalem na pinie z licznika i nie zaloguje sie do ecu natomiast gdy wpisze 65535 jako login to wywala program lub rozlancza ---------- Post dopisany at 17:03 ---------- Poprzedni post napisany at 17:00 ---------- moze ktos wczesniej wymienial zegary ... niewiem nie mam pojecia ja napewno nie a samochod jest od sierpnia w kraju a watpie ze w niemczech by sie bawili w cos takiego
Gość cwiara Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 A czym zczytywales pin z zegarow? Czy tym pinem da sie zalogowac do licznika? Sent from my iPhone using Tapatalk
sumoss Opublikowano 15 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2012 k can commander 1.4 tak bez problemu moge zalogowac sie do zegarow dodac klucze sprawdzalem i w sprawie zegarow wszystko jest ok a z ecu nie bardzo
dziadek Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 A nie mowilem? Dokladnie tak samo bylo u nas:kwasny:
Gość cwiara Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Odczytaj eeprom z sterownika silnika i podeslij mi na maila [email protected] Zobacze czy pin taki sam jak w zegarach. Sent from my iPhone using Tapatalk ---------- Post dopisany at 12:14 ---------- Poprzedni post napisany at 11:46 ---------- Wyszukałem na innym forum: ...pompy w silnikach A?? do 2002 roku nie wymagają adaptacji.... Pytanie czy pompa którą założyłeś jest identyczna (te same numery) jak stara?
sumoss Opublikowano 15 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2012 eeprom wyslany na e-maila ---------- Post dopisany at 13:29 ---------- Poprzedni post napisany at 13:21 ---------- silnik identyczny co moj z tego samego miesiaca nawet AKN nr sterownika ECU identyczne a nr pompy sa takie moja stara : 047 050 601 0 a nowej :047 050 603 0 czy to wielka ruznica ?? dodam ze na tej pompie ktora kupilem silnik chodzil idealnie
Gość cwiara Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 odczytałem wsad z edc15 i albo uszkodzony, albo nieprawidłowo zczytany. bzdury pokazuje jeśli chodzi o pin, vin, numer immo i immo-id. Ja tym samym kablem odczytywałem w 1.9tdi i odczytal ok.
sumoss Opublikowano 15 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2012 podesle ci z mojega ajm w tym momencie ---------- Post dopisany at 14:20 ---------- Poprzedni post napisany at 14:18 ---------- a na jakim programie to odczytujnesz ?? ---------- Post dopisany at 14:26 ---------- Poprzedni post napisany at 14:20 ---------- jesli znow bedzie z tym plikiem cos nie tak to bedzie ot znaczylo ze cos zle robie zle odczytuje
Gość cwiara Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 MDC , lub vag dash can. commander może źle odczytywać zawartość eeprom w edc15 i w tym problem może tkwić. Sprawdź błędy w sterowniku silnika i liczniku.
sumoss Opublikowano 24 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2012 pompa wymieniona na sprawna 100% odpowietrzona itp tykanie ustalo silnik pali wszystko na znakach a blad jak nie znikl tak nie znika 550 cos tam poczatek wtrysku ruznica doregulowania moze to byc przyczyna wtrysku sterujacego ?? Dodam ze po odpieciu go nic sie nie zmienia w pracy silnika poza tym ze wyskakuje kolejny blad ze przerwa lub zwarcie do plusa chyba i jesli by ktos wiedzial jak sprawdzic opornosc czy cos w tym rodzaju jak sprawdzic czy ten wtrysk jest sprawny prosil bym o podpowiedz.
Cin Opublikowano 24 Grudnia 2012 Opublikowano 24 Grudnia 2012 a poczatek wtrysku ustawiony prawidłowo, pewnie nie. Ustawisz prawidłowo i to bład 550 nie powienien sie pojawaić, chyba ze tłoko-rozdzielacz sie zacina a wtedy to pompa jest do regeneracji.
vauxhall95 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Opublikowano 24 Grudnia 2012 od sterujacego moze wywalac ten blad.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się