radi 2 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Witam Jak w temacie,bo gdzies czytalem ze w 1.8t AVJ seria to 0.45-0.5 bar,bo nawet umnie przy pelnym bucie na 3 biegu cinienie max 0.5,czy wszystko jest OK czy szukac cos w silniku,w poprzednim A6 1.8T AEB cisnienie dochodzilo do 0.55-0.6 wiec to mnie zmylilo!,czy kazdy 1.8T 150KM moze miec rozne cisnienie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 0.6 seryjnie było u mnie w AVJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekSSK 1 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 0.6 seryjnie było u mnie w AVJ u mnie też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b6-avj-seryjne-doladowanie-217187/ post 9 Musze logi porobic,bo moze zegar przeklamuje,jak u was jest 0.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel 9 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Znajdź mój temat w dziale diagnostyka vag. Ja zaraz po zakupie robiłem logi i pozniej po roku chyba to sobie porownasz bo u mnie wszystko ok było. Wysyłane z mojego HTC Wildfire S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się