Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Tankowanie diesel.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawdzę przy następnej okazji. :decayed:

Opublikowano

Nie na luz tylko silnikiem hamujesz :whistling:

do wychłodzenia turbiny chyba lepiej na luz i hamulcem hamować ;)

normalnie podczas jazdy to wiadomo, ze hamujesz silnikiem, ale dojeżdżając do celu zawsze wrzucam luz i się toczę to ostatnie kilkaset metrów.

Opublikowano

Nie na luz tylko silnikiem hamujesz :whistling:

do wychłodzenia turbiny chyba lepiej na luz i hamulcem hamować ;)

normalnie podczas jazdy to wiadomo, ze hamujesz silnikiem, ale dojeżdżając do celu zawsze wrzucam luz i się toczę to ostatnie kilkaset metrów.

Co Ty za bzdury piszesz nie dość,że na darmo spalasz paliwo to jeszcze ścierasz klocki :facepalm: przecież jak puścisz gaz to wówczas przez turbawkę jest tłoczone zimne powietrze :wink: to co ją lepiej chłodzi zimne powietrze czy bieg jałowy :whistling:

Opublikowano
po dłuższej trasie nie musisz chłodzić turbiny kilku ani kilkunastu minut :P starcza minuta w zupełności, zresztą jak widzisz stacje czy inny cel to wystarczy, że na luz wrzucisz i się dotoczysz na miejsce w tym czasie ;P

Ciekawa teoria:whistling::polew:

Opublikowano

nie wiem, ja na tym forum kiedyś jak czytałem o chłodzeniu turbiny to ktoś napisał, żeby do celu dojeżdżać na luzie jak ktoś może.

no ale to skoro na biegu jałowym niby się nie chłodzi to dlaczego na postoju ma się chłodzić?

nie kłócę się, chętnie się czegoś nauczę, bo może rzeczywiście źle to robię :decayed:

po za tym czy chłodzenie turbiny to nie jest "wyhamowanie" jej z obrotów przy ciągłym smarowaniu no i też przetłoczenie oleju w celu odebrania z niej temperatury?

Opublikowano

Poczytaj 10 zasad uzytkowania disla i będziesz wszystko wiedział.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...