Skocz do zawartości
IGNOROWANY

jak sprawdzić przepływkę


wojtcem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam - wyskakują mi 3 błędy:

008583 - Bank 1; System too Lean at Idle

P2187 - 004 - No Signal/Communication - MIL ON

001287 - Idle Control System RPM: Higher than Expected.

P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

008825 - Leak in Air Intake System

P2279 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON

wyczytałem, że mogą być spowodowane uwaloną przepływką i podobno da się to sprawdzić - mam VCDS ale dopiero od 3 dni i jestem zielony zupełnie. Udało mi się tylko sprawdzić sondy i katalizator - wszystko ok.

Jeżeli ktoś mógłby mi pomóc i podpowiedzieć jak spradzić tą przpeływkę to byłbym wdzięczny :))

Pozdrawiam

Wojtass

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj wg tego opisu w części "Podstawowe procedury diagnostyczne --> przepływomierz":

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/

Podrzuciłem ci link do diagnostyki TDI, a w opisie dopiero teraz zauważyłem, że masz benzynę:doh: Przepraszam za zamieszanie:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób logi dynamiczne z bloku 2 31 115 118 i statyczne z bloku 2 . sprawdz jakie sa wartosci w bloku 32 .wymyj i zadaptouj przepustnice bo byc moze te błedy sa spowodowane przez brudna przepustnice .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj wg tego opisu w części "Podstawowe procedury diagnostyczne --> przepływomierz":

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/

Dzięki - bardzo fajnie wszystko opisane muszę tylko ogarnąć jakie powinny być wartości dla mojego silnika :))

german81: niestety nie ogarnąłem co to sa te bloki (jak mówiłem jestem zupełnie zielony) :(( ktoś mi już mówił, że trzeba własnie też przepustnice sprawdzić i wymyć....

i jeszcze jedno - czy to możliwe żeby błędy te powstały od uwalonej odmy?? gdzieś mignął mi temat, że kolega miał podobne bardzo błędy, podmienił odme i wszystko zagrało ładnie...:))

---------- Post dopisany at 11:54 ---------- Poprzedni post napisany at 10:28 ----------

"Podrzuciłem ci link do diagnostyki TDI, a w opisie dopiero teraz zauważyłem, że masz benzynę Przepraszam za zamieszanie"

Spoko - ale chyba sam sposób wykonania jest taki sam?? Różnią się tylko wartości - dobrze myślę??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zle myslisz.... logi jakich grup masz wykonac podał Ci Damian....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te błedy moga byc spowodowane tak ja wczesniej napisałem przez przepustnice ,nieszczelna odme ,nieszczelnosc w układzie turbo ,uszkodzony przepływomierz .ale zeby to stwierdzic sa potrzebne logi z tych bloków które ci podałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK Damian a możesz mi jeszcze powiedzieć czy te logi dynamiczne to zrobić tak jak tam było wyżej dla TDI (chodzi mi o sposób wykonania) tylko, że po prostu w grupach podanych prze Ciebie??

Sorrki że pytam o takie rzeczy ale jak już mówiłem jestem zupełnie zielony i dopiero się uczę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Procedura robienia logów jest taka sama dla wszystkich, z czego w różnych silnikach loguje się różne grupy (w twoim przypadku te które damian podał) :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

o to chodziło??

próbowałem to zrobić tak jak było na górze w poradach ale vaglog nie widział jpg* więc wrzuciłem ze exela

grupe 32 robiłem statycznie ustawień podstawowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka mierzy stanowczo za mało sprawdz szcelnosc układu turbo najlepiej pod cisnieniem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta jesli układ turbo bedzie szczelny to zbnaczy ze to przepływka ,tylko sprawdz dokładnie szczelnoasc ze by póznie sie nie okazało ze wymieniłes niepotrzebnie przepływke .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wizycie u mechanika okazało się że membrana (sitko??) znajdująca się w środku ODMY była porwana....po wymianie odmy z uszczelką (174 + 89zł) na razie wszystko jeździ i pracuje pięknie :)

przy okazji była czyszczona przepustnica, sprawdzony układ dolotowy i czyszczona przepływka.

temat do zamknięcia - pozdrawiam i dziękuję za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...