Krzysztof78 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Koledzy od wczoraj mam problem z odpaleniem mojego auta. Do momentu przekręcenia kluczyka wszystko jest dobrze. Kontrolki gasną i auto działa poprawnie żadnych wyskakujących błędów. Kiedy natomiast przekręcę kluczyk słychać tylko pracujący rozrusznik. Silnik nie odpala. Po kilu próbach auto załapuje i wskakuje na obroty. Dziwne też jest wtedy zachowanie obrotów bo strasznie falują pomiędzy 900 a 1500. Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Może to któraś ze świec się "wypaliła" albo przewody WN przebijają. Jak taką usterkę sprawdzić i samemu naprawić zanim pojadę na warsztat.
Arkadiush Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Koledzy od wczoraj mam problem z odpaleniem mojego auta. Do momentu przekręcenia kluczyka wszystko jest dobrze. Kontrolki gasną i auto działa poprawnie żadnych wyskakujących błędów. Kiedy natomiast przekręcę kluczyk słychać tylko pracujący rozrusznik. Silnik nie odpala. Po kilu próbach auto załapuje i wskakuje na obroty. Dziwne też jest wtedy zachowanie obrotów bo strasznie falują pomiędzy 900 a 1500. Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Może to któraś ze świec się "wypaliła" albo przewody WN przebijają. Jak taką usterkę sprawdzić i samemu naprawić zanim pojadę na warsztat. Wydaje mi się jak obroty skaczą Tobie to przepustnica bo ja miałem coś w podobnie i byłem u elektryka i wyczyścił mi przepustnice i jest wszystko si:naughty:
Onkel Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Podepnij vaga i zobacz jakie bledy wywali.
Magicbattle Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 przepustnica albo do czyszczenia albo padla na dobre wczesniej ci obroty nie falowaly? sprawdz bledy skasuj zobacz czy sie pojawia i wklej je tutaj.
grucha1 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 A kiedy filtr paliwa zmieniałeś?miałem podobnie w swoim 1.6 ADP okazało sie że wymiana palca,kopółki,kabli,świec i filtra paliwa pomogła
Krzysztof78 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2012 Nie zmieniałem nic od czasu kiedy przejąłem to auto. Do dej pory wszystko chodziło jak należy. Widzę jednak, że czas zacząć powoli wymieniać niektóre elementy typu świece, kable, filtr paliwa
Arkadiush Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Nie zmieniałem nic od czasu kiedy przejąłem to auto. Do dej pory wszystko chodziło jak należy. Widzę jednak, że czas zacząć powoli wymieniać niektóre elementy typu świece, kable, filtr paliwa mi się wydaje że przepustnica najpierw bo ja miałem czyszczoną a jak nie to używkę kupi elektryk i zrobi ---------- Post dopisany at 09:42 ---------- Poprzedni post napisany at 09:40 ---------- a świece też możesz wymienić
Krzysztof78 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2012 Zacznę od świec i przewodów. Jak to nie pomoże to zaprowadzę auto do serwisu nich zobaczą przepustnicę. A może sam mogę ją przeczyścić? Jest gdzieś zamieszczony opis czyszczenia przepustnicy? Czy lepiej oddać to w ręce mechanika? ---------- Post dopisany at 10:27 ---------- Poprzedni post napisany at 09:59 ---------- Powiem tak - dziwna sprawa, wczoraj auto nie chciało odpalić a dziś po całej nocy odpala od pierwszego przekręcenia. Jednak to nie koniec problemu. auto pochodziło aż do rozgrzania wyłączyłem i ponownie chciałem uruchomić silnik. Efekt ten sam. Ciepły silnik i problem z odpaleniem.
Arkadiush Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Zacznę od świec i przewodów. Jak to nie pomoże to zaprowadzę auto do serwisu nich zobaczą przepustnicę. A może sam mogę ją przeczyścić? Jest gdzieś zamieszczony opis czyszczenia przepustnicy? Czy lepiej oddać to w ręce mechanika?---------- Post dopisany at 10:27 ---------- Poprzedni post napisany at 09:59 ---------- Powiem tak - dziwna sprawa, wczoraj auto nie chciało odpalić a dziś po całej nocy odpala od pierwszego przekręcenia. Jednak to nie koniec problemu. auto pochodziło aż do rozgrzania wyłączyłem i ponownie chciałem uruchomić silnik. Efekt ten sam. Ciepły silnik i problem z odpaleniem. ja miałem tak prawie tak samo. Ja oddałem do swojego elektryka i mi ją przeczyścił. Osobiście sam się nie podjąłbym czyszczenia
motor144 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Nie wiem dokładnie jak u Ciebie wygląda układ zapłonowy ale najbardziej wygląda to na uszkodzenie czujnika Halla( bez względu na to gdzie jest zainstalowany) - jak ostygnie odpala bez problemu a na ciepłym wcale albo z wielkim trudem. Ewentualnie uszkodzenie czujnika temperatury płynu chłodzącego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się