tomatom Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Powitać przewaliłem chyba wszystkie katalogi może mi kto podpowie skąd wytrzasnąć rure kolektorową ( od kata z siatką do zacisku ) do a4 1,8t 120 kW 2005r Sr 55mm na forum wszystko kończy sie na b5 sporadycznie b6 na alledrogo jest kilka podobnych jak dla mnie to samo ale sprzedający twierdzi że to nie to rocznikowo kończy sie 2004 albo 110 kW to w końcu co ja za auto kupiłem że w żadnym katalogu tego nie ma rozpadła sie siatka nie planuje jakich dziwnych wycinań spawań bo to sie mija z celem czas i robocizna =wymiana komplet elementu oraz wlepka z bagażnika
grzes1150 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Zamów w ASO... następnego dnia będzie na miejscu
tomatom Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2012 byszczacha z Ciebie niestety w aso też oczekiw do 5 dni
grzes1150 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 No to albo zamów w aso 8E0253301DS koszt ponad 7 stów albo udaj się do dobrego zakładu zajmującego się wydechami i za 100-150 po 30min. będziesz miał wspawaną nową plecionkę w starych rurach. Pozdrawiam!!!
hopek03 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 dokładnie to żaden problem wspawać nową plecionkę i rura dalej będzie służyć
tomatom Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2013 Panowie szanowni wszystko rozumiem wyciąć wyjąć polepić tylko gdzie tu sens czas sprzęt miejsce akurat jestem w kontakcie z Panem Gruchotem można u niego dostać gotową rure kolektorową powiedzmy za 150 zł do innych audi ,odkręcamy 5 śrub przykręcamy w podobnej kolejności i już,akurat ja nie lubie komplikować sobie prostej roboty leniwemu łatwiej to jakoś idzie, tylko k.....wa jakoś nikt nie robi do b7:wallbash: bez wywodów o aso prosze 2 lata tam jezdziłem i ręce opadają sami wymieniacze dłługo by opowiadać
hopek03 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 ja już nie jedna taką złączkę elastyczną wymieniłem raz nawet w audi A8 W 12 6.0 B wymieniałem 4 na raz ale to była masakra zero dojścia ale się zrobiło , jeździ już dwa lata i nic się nie dzieje.
.Pablo. Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Nie wiem po co kombinować tak jak koledzy piszą odstaw auto do dobrego tlumikarza wstał nowa plecionke raz dwa i po problemie. Mi też poszła pieronka zapłaciłem 150zl z wymiana.
tomatom Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2013 jednak wyszło że kat jednak coś niedomaga więc tak czy inaczej wyrwaliśmy wszystko rozcięty kat okazało sie że wkłady latają luzem a jeden sie do połowy wypalił ciekawe czemu zresztą .Gruchot dosłał potrzebne rzeczy zobaczymy co warte te jego łączniki peszlowe,ale plus dla gościa dorobił tuleje przejście na śr 55 wystarczy nałożyć a potem w/g uznania spawać lub zacisnąć (łatwiejsza wymiana w przyszłości) ,teraz fajnie warczy aczkolwiek jest jednak dosyć głośny, ale nie znacznie, błędu na razie nie ma (tulejka 20zł) i jakby w końcu żwawsze sie te 200 kucy zrobiło. Snieg i lód quatrro to jest jednak piekna rzecz ---------- Post dopisany 19-04-2013 at 15:20 ---------- Poprzedni post napisany 17-01-2013 at 09:20 ---------- po 2miech użytkowania jednak tulejka na sonde 2 nie spełnia swojej funkcji , niemiec cholercia mądrzejszy i załapał że kat pusty usówanie błędu nic nie daje po 3 dniach wywala check trzeba będzie jednak wyłączyć programowo-ciekawe za ile ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się