Misiekaudi Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Witam,mam taki problem. Po odpaleniu silnika na zimno obroty utrzymują się w miarę stabilnie na 1200 - 1300 obrotów.W miarę wzrostu temperatury obroty rosną do 1800 i szybko opadają do 1200 i znowu rosną do 1800 i tak bez przerwy, nawet w czasie jazdy czuć jak autem szarpie. Zero błędów, zauważyłem że jak przepustnica się uchyli w momencie rozruchu to potem wo gule się nie rusza nie reguluje obrotów biegu jałowego. Wygląda tak jakby zaciął się na ssaniu. Temperaturę wskazuje prawidłowo. Poradźcie co może być nie tak.
darko Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 możliwe,że przepustnica siada,spróbuj ją może dobrze wyczyścić i zaadoptować,od czegoś trzeba zacząć.
Misiekaudi Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2012 Przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana i bez zmian. Myślałem że może padł potencjometr i wymieniłem na inna używaną i nic.
Roberto90 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Odpnij przepływke i zobacz czy jest jakas zmiana. Wyglada mi to na przepływomierz
darko Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 może gdzieś dolot nieszczelny,odma,może gdzie indziej zaciąga lewe powietrze stąd były by zwiększone obroty.
Misiekaudi Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2012 może gdzieś dolot nieszczelny,odma,może gdzie indziej zaciąga lewe powietrze stąd były by zwiększone obroty. Obroty zwiększone z powodu tego że przepustnica się nie przymyka. Zrobiłem taką próbę odpiąłem wtyczkę od przepustnicy i odpaliłem silnik, na zimnym nie chciał pracować ale jak się rozgrzał to obroty trzymał na 900 równo tylko w momencie dodawania gazu tak do 1600 obrotów były takie opadanie obrotów powyżej w normie, po puszczeniu gazu opadały spokojnie do 900 obrotów i się utrzymywały
wojtek26 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Sprawdz czy czujnik temp podaje właściwe wartosci do ECU, bo na wskaźnik może pokazywac dobrze a do ECU juz nie.
marcin007007 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Miałem podobny problem. Była to pęknięta odma!
Misiekaudi Opublikowano 1 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2013 Sprawa wyjaśniona, uszkodzony był sterownik. Po wymianie sterownika wszystko gra z obrotami biegu jałowego. Jest tylko mały problem w czasie jazdy przy zmianie biegów na wyższe występuje efekt przytrzymania gazu.
krzeysiujarzyna90 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 kolego jaki sterownik wymieniałeś??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się