Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Auto wpada w tryb serwisowa 2 błędy zrobiłem Logi


cherry24

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. Proszę kolegów o pomoc dzisiaj jechałem do Gdańska na obwodnicy przy prędkości około 110km/h chciałem przyśpieszyć a tu auto wpadło w tryb serwisowy i przestało przyśpieszać. Zgasiłem odpaliłem i pojechałem dalej. Po powrocie do domu podłączyłem VAG-COM. W zakładce błędów pokazało mi 2 błędy:

00519 INTAKE MANIFOLD PRESSURE SENSOR SHORT TO B+

00575 INTAKE MANIFOLD PRESSURE CONTROL DIFFERENCE - INTERMITTENT

Następnie zrobiłem logi w trzech grupach 003,008,011

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Czy możecie mi pomóc. Co się dzieje z autem.

LOGI DYNAMICZNE

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

LOGI STATYCZNE

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Najprawdopodobniej grupy 010 i 011 w próbie statycznej są źle zrobione ponieważ nie mogłem zrobić tych logów w BS wyskakiwał ERROR natomiast 003 jest zrobiona w BS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 lata temu a dokładnie niecałe 3 lata temu turbina została czyszczona oraz wymieniony został zawór N75. Latem tego roku podczas jazdy do Zakopanego pękł wąż w dolocie.

to nie znsaczy ze nie musi byc ponownie do czyszczenia ...

zrob komplet logow to moze da sie zauwazyc cos jeszcze ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dynamiczne 011 i 010

Statyczne w trybie Basic Settings - 011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przydałby się również log statyczny w zwykłym trybie grupy 010 bo mimo dużego przeładowania przepływka strasznie mało mierzy więc ciekawe ile pokazuje na wolnych obrotach - pamiętaj aby zlogować tę grupę zaraz po szybkim wdepnięciu pedału gazu do połowy i odpuszczeniu by aktywować zawór EGR. Jednak bez czyszczenia zmiennej geometrii turbo się nie obejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...