Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] [AHF] - pierwszy notlauf - oceńcie proszę


przemtor

Rekomendowane odpowiedzi

witam, no i się ku.. dorobiłem pierwszego w życiu notlaufa :wallbash: W końcu znalazłem chwilkę wieczorkiem dzisiaj, żeby zvagować na drodze mojego traktora i nawet dobrze nie zacząłem i pupa :confused4:. A czułem już od kilku dni, że jest coś nie tak - trubina świszczała głośniej niż zwykle i jakiś był zmulony. Nie jestem specem ale sam widzę jaki jest za***isty OB - 2437 mbara ;( . Wrzucam logi dla turbawki tak czy siak, oceńcie fachowo

http://img147.imageshack.us/img147/636/statycznebs011sv9.jpg

http://img384.imageshack.us/img384/7073/dynamiczne000003fu2.jpg

http://img88.imageshack.us/img88/9329/dynamiczne008011cc9.jpg

Sorry, że nie logowałem osobno - brak czasu nie lenistwo.

I jaki jest wyrok - da się jakoś to jeszcze rozbujać, czy turbo do wyjęcia i czyszczenia już sie tylko nadaje :confused4:? I podstawowe pytanie - nie mam naparawdę teraz chwilowo czasu na zajęcie się tematem, a co gorsza musze jechać w weekend w trase (500 km) Czy moge jechać - spokojnie tak bez deptania , czy w takim stanie turbo nie nadaje się do jeżdzenia???

ps. i zapomniałbym- wyskoczył błąd:

17965 Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557-35-00--

Oczywiście po ponownym odpaleniu i skasowaniu błędu śmiga aż do kolejnego notlauafa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka szwankuje 1080 mg/R zamiast 847,9 mg/R grupa 003[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2008, 22:22 _________________________________________________i faktycznie duży OB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka szwankuje 1080 mg/R zamiast 847,9 mg/R grupa 003[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2008, 22:22 _________________________________________________i faktycznie duży OB

Skoro jest przeladowanie to pomysl dlaczego jest na przeplywce 1080 zamiast 847 :wink4:

A wracajac do tematu-motorownia cierpi na przeladowanie,chyba kierowniki sie zapiekly nastepnym razem nie jeździj jak emeryt tylko masuj stopa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka szwankuje 1080 mg/R zamiast 847,9 mg/R grupa 003[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2008, 22:22 _________________________________________________i faktycznie duży OB

jak doj**alo ponad 2.4 bara doladowanie to i lmm wyskoczyl do gory :decayed:.... [poszukaj jak wyznaczana jest dawka w TDI to Ci sie rozjasni :wink4:]

BTW skad Ty wziales te 847.9 mg/R :mysli:

a wracajac do tematu to zaluzje stanely deba ....

dla swietego spokoju mozesz podmienic N75 z N18 ... a noz widelec :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka szwankuje 1080 mg/R zamiast 847,9 mg/R grupa 003[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2008, 22:22 _________________________________________________i faktycznie duży OB

BTW skad Ty wziales te 847.9 mg/R :mysli:

a stąd

186dea2564db71a9m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze za probujesz ale jeszcze duzo wody uplynie w Wisle zamim pojmiesz o co biega w logach,silnikach wtryskach itp.

Najpierw idz na korepetycje do Spankiego. :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a stąd

186dea2564db71a9m.jpg

:doh1: ale przeciez to sa inne logi ... kompletnie innego silnika ... to nie takie proste jak sie wydaje ... :wink4:

Najpierw idz na korepetycje do Spankiego. :tongue4:

nie udzielam ... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt faktem wskazania się różnią może to nie przepływka ale na pewno jakiś błąd, pewnie jak mówicie związany z OB[br]Dopisany: 18 Czerwiec 2008, 08:20 _________________________________________________

Widze za probujesz ale jeszcze duzo wody uplynie w Wisle zamim pojmiesz o co biega w logach,silnikach wtryskach itp.

Najpierw idz na korepetycje do Spankiego. :tongue4:

będę się uczył u ciebie mistrzu marewel :notworthy::naughty: skoro spanky nie udziela :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt faktem wskazania się różnią może to nie przepływka ale na pewno jakiś błąd, pewnie jak mówicie związany z

to nie jest bład ... ! to jest skutek wysokiego doladowania ... :decayed:

będę się uczył u ciebie mistrzu marewel :notworthy::naughty: skoro spanky nie udziela :wink4:

powodzenia ... :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, dzięki. Faktycznie zacznę od podmiany zaworków, o ile je znajde u siebie, bo przecież nie robiłem tego jeszcze. Może jutro wieczorem pogrzebie. Dużo z tym roboty?

ps. tylko czy 011 BS nie wskazuje jednak na kierownice? Różnica jest tylko 20,4 mbara między ON i OFF ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt faktem wskazania się różnią może to nie przepływka ale na pewno jakiś błąd, pewnie jak mówicie związany z

to nie jest bład ... ! to jest skutek wysokiego doladowania ... :decayed:

będę się uczył u ciebie mistrzu marewel :notworthy::naughty: skoro spanky nie udziela :wink4:

powodzenia ... :tongue4:

:wink4:

a tak skutek nie błąd :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym od razu dal sprezarke do czyszczenia.... IMHO - N75 pracuje poprawnie - zobacz 011 BS

[moj setny post na A4 klub] :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznę jednka od sprawdzenia N75 i próby ręcznego rozruszania sztangi ręcznie. To nic nie kosztuje oprócz czasu.

BTW - jakie powinny być prawidłowe wartości w 011 BS?

ps. ale fakt, N75 wygląda jakby działał prawidłowo w 011 BS :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cyt:

"zasadą jest, że w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość 0.0%, a ciśnienie w poz. 2 spada i utrzymuje się na stałym poziomie.W trybie ON: N75 osiąga wartość 100%, ciśnienie w poz. 2 wzrasta i utrzymuje stałą wartość."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będę się uczył u ciebie mistrzu marewel :notworthy::naughty: skoro spanky nie udziela :wink4:

Ja sam sie nie znam :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będę się uczył u ciebie mistrzu marewel :notworthy::naughty: skoro spanky nie udziela :wink4:

Ja sam sie nie znam :tongue4:

zdążyłem zauważyć :tongue4:

ale człowiek nie dość że się uczy całe życie to jeszcze na błędach (własnych lub cudzych) :th:

sorry za OT już skończyłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i oczywiście mieliście rację ;( Sztanga prawie wogóle nie ruszała się. Sposobem domowym, żeby podtratować na kilka dni, zanim będe miał czas się tym zająć - WD 40 i góra dół sztangą :naughty:. Troche puściła, ale i tak do pełnego zakresu jej daleko. Chciałem zrobić loga wczoraj, ale komputer zdechł. W każdym razie nie złapał notlaufa po tym zabiegu. Nic czeka mnie czyszczenie turbo :wallbash: A na razie trochę lżejsza noga i musi jeszcze kilka dni pojeździć.

ps. może ktoś jest z Torunia, kto by sie tego podjał (znaczy umie to zrobić :) ) [br]Dopisany: 20 Czerwiec 2008, 14:48 _________________________________________________hmm, no więc w końcu muszę się zabrać za czyszczenie turbo, ale z tego co widziałem to umiejscowienie i dojście do niej w silniku AHF to masakra :kwasny:. Ale na razie mam pytanie odnośnie pracy samej gruchy. Jak to w końu jest bo czytam w necie i trochę głupieje - jak dodaję gazu to sztanga u mnie jest wypychana z gruchy czyli idzie do góry (turbina jest do góry nogami). A jak schodzi z obrotów lub jak gaszę to jest wciągana do gruchy. Czy tak jest prawidłowo? Poza tym jak mam zdjętą pokrywe i zgaszę motor to po sekundzie słyszalny jest krótki odgłos jakby zassania / wciągnięcia czegość. Czy to grucha tak głośno wciąga sztangę???[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2008, 17:26 _________________________________________________

cyt:

"zasadą jest, że w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość 0.0%, a ciśnienie w poz. 2 spada i utrzymuje się na stałym poziomie.W trybie ON: N75 osiąga wartość 100%, ciśnienie w poz. 2 wzrasta i utrzymuje stałą wartość."

dopiero teraz zauwazyłem, że w moim logu 011 BS jest odwrotnie. W trybie OFF mam 99,6 % a w ON 0 %. :mysli: O co chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w OFF powinno być 99,6%, a w ON 0% więc masz ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...