Mike_D 3 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Lamerskie pytanie W moim poliftowym B5 mam ele szyby z przodu i korbotronik z tyłu. Otwieranie/zamykanie ele szyb działa u mnie w ten sposób że żeby szybę otworzyć/zamknąć całkowicie muszę trzymać przycisk tak długo jak długo trwa ruch szyby w dół/w górę. Czy jest możliwość zakodowania modułu otwierania/zamykania tak żeby po dłuższym przytrzymaniu przycisku szyba sama się otwierała/zamykała do końca? Miałem tak w starym Golfie 3 a teraz szlag mnie trafia na wszelkiego rodzaju parkingach/bramkach autostradowych kiedy jedną ręką przytrzymuję przycisk, drugą trzymam kierownicę, trzecią zmieniam biegi a czwartą chowam portfel Zeby nie było, podobnych tematów szukałem ale wszysko co znalazłem dotyczyło domykania z kluczyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leeon_516 0 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 tak da się, jest to funkcja programowana w module konfortu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudineze 21 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Przy zamkniętych szybach przytrzymaj dwa na raz przyciski do zamknięcia, aż usłyszysz takie klikniecie i już masz gotowe. Po tym zabiegu nie będziesz musiał trzymać, a jedynie przyciśniesz i się samo otworzy lub zamknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karbonek 2 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Tak trzeba zrobić jednorazowo w górę i w dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_D 3 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Dzięki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudineze 21 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Tak trzeba zrobić jednorazowo w górę i w dół. Po co w dół? wystarczy tylko tak zrobić jak opisałem nic więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_D 3 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Dzięki chudineze, zadziałało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karbonek 2 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Ja musiałem również w dół, aby mechanizm zliczył ile razy silnik musi się obkręcić w celu zamknięcia i otwarcia szyby. Gdy te dwie liczby nie są w miarę równe, to działa np tylko opuszczanie automatyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudineze 21 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Silniczki nie działają na zasadzie ilości obrotów, a wyłącznika obciążeniowego/oporowego, jeśli by było inaczej to ktoś kto by wsadził rękę, głowę podczas podnoszenia szyby to by mu ucięło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karbonek 2 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Na ilość obrótów również - rozbierz i zobacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_D 3 Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Odświeżę trochę - wie ktoś może dlaczego auto gubi te ustawienia? Już kilka razy musiałem powtarzać ten proces - szyby co jakiś czas wracają do trybu otwierania/zamykania tylko wtedy gdy odpowiedni przycisk jest wciśnięty.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudineze 21 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Wystarczy, że awaryjnie cofną się szyby np. obcy element na drodze szyby ewentualnie zanik napięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_D 3 Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Obcych elementów w świetle okna nie uświadczyłem, szyby chodzą dość lekko więc to nie jest raczej też żadne zagięcie prowadnicy. Zanik napięcia podczas otwierania/ zamykania czy ogólny? Bo miałem kilka odpaleń porannych kiedy aku dawał radę ledwo ledwo - więc to ostatnie by nawet pasowało. Inna rzecz że w Golfie III którego miałem nic takiego nigdy nie miało miejsca, nawet pomimo strasznych oporów z którymi jedna z szyb jeździła.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudineze 21 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Wystarczy, że jak opisujesz przy odpalaniu przygasnął kontrolki i już jest lipa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_D 3 Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Znaczy "ten typ tak ma" - dzięki za wyjaśnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kujawaPGN 0 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 na 100% trzeba kodować w momencie kiedy zdejmujesz boczek i wsio odpinasz, a później podpinasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się