maniek1983 1 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Witam Ostatno chciałem vagiem wyłączyc air bag pasazera niestety nie mogę nie wiem dlaczego wchodze w air bag potem adaptacje i koniec gdy wchodze w pole 01 nic nie moge zrobić <br /><br /> <br /><br /> Jeśli ktoś wie o co chodzi proszę o pomoc. Jeszcze jedno auto miało wymieniony sterownik airbag na taki sam te same numery poduszka pasażera tez byla wymieniona tylko ze inne numery moze to jest problem??? ale tak wszystko gra Z klopotami z wyłączeniem air bag vagiem postanowiłem zamontować wyłącznik air bag i tu pytanie zy np moge zastosować taki wyłącznik z alfy czy renault????????? Potrzebne mi jest wyłączenie poduchy żeby dziecko mogło siedziec z sprzodu Podrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Kolego mam identyczny problem co ty, też nie mogę wyłączyć poduszki vagiem i chciałem założyć jakiś wyłącznik, ale widzę że na tym forum nie ma osób które potrafią nam odpowiedzieć, i pewnie skończy się tak że wypne poduszkę na kostce i tyle. już myślałem żeby całą instalacje airbag z polifta wrzucić ale niewiem czy zdało by to egzamin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 a posiadacie pełny full Vag czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Co znaczy pełny full vag? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 chodzi o pełny vag jak wciśniesz w na samym początku informacje o vag to pisze full registed na zielono czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 A niewiem nie patrzyłem. A jak ma pisać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 ma pisać tak jak mówiłem na kolor zielony full registed cos takiego na początku masz shareware a na samym już na zielono full jak ty masz bo jak masz nie pełną to wtedy może sie nie da wyłączyć poduszki mam na chomiku full 311.2 gdyby co to pisz Ross-Tech: VAG-COM Tour: Activation Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1983 1 Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 ja odłączyłem wtyczke i mnie wnerwia ta kontrolka kolego grippen jak byś był tak dobry to zassał bym program od ciebie:) ---------- Post dopisany at 16:23 ---------- Poprzedni post napisany at 16:23 ---------- boja chyba nie mam fulla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 I co Panowie jakieś postępy?? Ja gromadzę schematy podłączeń starego sterownika i sterownika z polifta z wyjściem na wyłącznik i chyba zrobię przekładkę sensora... wrzuciłem temat też na elektrodę może tam magicy coś doradzą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1983 1 Opublikowano 27 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 dzięki grippen za pomoc kurcze żle spojrzałem ja mam jednak tego fula i niestety coś jest nie tak bo nie mogę wyłączyć poduszki vagiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sgx 2 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 WitamOstatno chciałem vagiem wyłączyc air bag pasazera niestety nie mogę nie wiem dlaczego wchodze w air bag potem adaptacje i koniec gdy wchodze w pole 01 nic nie moge zrobić http://s2.postimage.org/89yxmo6xh/air4.jpg <br /><br /> http://s14.postimage.org/8rm6xvlfx/air5.jpg <br /><br /> Jeśli ktoś wie o co chodzi proszę o pomoc. Jeszcze jedno auto miało wymieniony sterownik airbag na taki sam te same numery poduszka pasażera tez byla wymieniona tylko ze inne numery moze to jest problem??? ale tak wszystko gra Z klopotami z wyłączeniem air bag vagiem postanowiłem zamontować wyłącznik air bag i tu pytanie zy np moge zastosować taki wyłącznik z alfy czy renault????????? Potrzebne mi jest wyłączenie poduchy żeby dziecko mogło siedziec z sprzodu Podrawiam Nie wiem jak wygląda wyłącznik z alfy czy renault, jeśli jest dwu obwodowy to tak, należy rozłączać obie linie jaśka, jeśli jednoobwodowy dałbym przekaźnik, jako alternatywę dla jaśka daj rezystor 2.2Ohm 1W powinien wystarczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1983 1 Opublikowano 28 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 dzieki sgx chyba jak zrobi sie ladniej to zamontuje ten przelocznik bo wkurza mnie ta kontrolka szczegolnie w nocy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Panowie wymyśliłem coś takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1983 1 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 bidzio1 jezeli to dziala to ja pisze sie na to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Wykonałem to na podstawie informacji jakie otrzymałem na forum i od elektryków. Konkretnie chodzi o ten opornik zeby wstawić w obwód zamiast poduszki. A przekaźniki są do przerzucania sygnału z poduszki na rezystor. Jeszcze nie jest to zamontowane ale powinno zdać egzamin. Bo przekaźniki odcinają całkowity obwód do poduszki. Więc zostaje wyłączona. Jedynie muszę sprawdzić jeszcze czy włącznik będzie podawał plus czy minus do sterowania przekaźników. Ale to jak już będę miał włącznik. Ale to już szczegół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1983 1 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 czekam na wynik twojej pracy bo mnie dobija juz ta kontrolka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sgx 2 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Nie wiem jak taki z audi wyłącznik działa, ale w nowych jest trochę inaczej - padsw jest najczęściej 2obwodowy i ma w sobie oporniki podając różne napięcie w zależności od stanu. Dzięki temu airbag może diagnozowanie jego stan, jeśli chcesz używać tego switch a (taki chyba w b6/7 byl) sprawdź na schematach jak był podłączony do Airbaga był chyba nawet wątek w diy jak go aktywować Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 W b5 też steruje oporami. Ale już go przerobiłem żeby zamykał i otwierał obwód. Z tym że na on zamyka obwód i na off otwiera. Ale będę miał chwilę to przysiade i pomyślę na nowo jak to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się