Skocz do zawartości
IGNOROWANY

porszę o wyjaśnienie diagnostyki


grotu

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o wyjaśnienie stwierdzenia w opisie diagnostyki VAG

"2. dokonujemy analizę grupy 011BS w próbie statycznej.

ECU zwiększy obroty [w różnych zakresach - w zależności od typu silnika]. należy zwrócić uwagę na regularność ciśnień w poz. 3 oraz na poz. 4 - czyli działanie N75.

zasadą jest, że w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość 0.0%, a ciśnienie w poz. 2 spada i utrzymuje się na stałym poziomie.

w trybie ON: N75 osiąga wartość 100%, ciśnienie w poz. 2 wzrasta i utrzymuje stałą wartość."

w moich logach w chwili przełączenia w tryb OFF jest 99,6% a w tryb ON 0,0% czyli całkowicie odwrotnie :

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat diagnostyki jest napisany dla silnika 2.5 TDI V6 a dla silników rzędowych czyli 1.9 R4 TDI powinno być tak jak u Ciebie. Zakresy wysterowania elektrozaworów N75, N18 są również inne dla silników 2.0 TDI R4 więc trzeba na to zwrócić uwagę a nie jest to żadna nieprawidłowość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...